دکتر عباسی: ستاد مشترک حمایت و آمادگی برای حضور قهرمانان ایران در المپیک تشکیل شد

دکتر عباسی: ستاد مشترک حمایت و آمادگی برای حضور قهرمانان ایران در المپیک تشکیل شد
وزیر ورزش جوانان با اشاره به اهمیت حضور ورزشکاران کشورمان در مسابقات المپیک لندن گفت: مسابقات المپیک به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی که پیش رو داریم از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین خاطر با تشکیل ستاد مشترک حمایت از قهرمانان ایران در المپیک، به دنبال ثبت افتخاری ارزشمند در تاریخ ورزش ایران هستیم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان ایران، دکتر عباسی در رابطه با تشکیل این ستاد اظهار داشت: اهمیت تشکیل یک ستاد مشترک برای مدیریت ورزشکاران کشورمان جهت حضور در این رویداد بزرگ بر کسی پوشیده نیست، چرا که ما به دنبال ارائه توانمندی و ظرفیتهای عظیم ورزش کشور در میدانی بزرگ چون المپیک هستیم و اینک این ستاد با بررسی تمامی جوانب و باهمکاری تمام مسئولین و دست اندرکاران ورزش کشور تشکیل شده است.

وی درباره ساختار این ستاد گفت: ستاد مشترک حمایت و آمادگی برای حضور قهرمانان ایران در المپیک، شامل کمیته های فرعی عمومی، فرهنگی، فنی، پشتیبانی - مالی و کمیته حمایت و پیگیری کسب سهمیه المپیک است.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد:اعضای هیئت رئیسه این ستاد شامل دبیر کل کمیته ملی المپیک، معاون امور ورزش وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های مدال آور المپیکی، مسئولان وزارتخانه ها، سازمانها و نهادهای مرتبط از جمله صدا و سیما، وزرات امور خارجه، نیروی انتظامی ( نظام وظیفه و اداره گذرنامه) و... می باشد.

دکتر عباسی با ابراز خوش بینی از خروجی این ستاد و بازدهی آن اظهار امیدواری کرد: انشاءالله بحول و قوه الهی و در سایه تلاش بیش از پیش در جهت اعتلا و سربلندی ورزش کشور در بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن، شاهد تبلور ایمان و عزت ملی جوانان کشور و درخشش و موفقیت نمایندگان ایران اسلامی باشیم.
۱ شهریور ۱۳۹۰ ۱۳:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.