نایب رئیس کمیسیون فرهنگى مجلس شوراى اسلامى:مسئولان نظام باید از فدراسیون بین المللی زورخانه ای حمایت کنند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگى مجلس شوراى اسلامى:مسئولان نظام باید از فدراسیون بین المللی زورخانه ای حمایت کنند
با اعتبارات و امکاناتى که فدراسیون بین المللى ورزش هاى زورخانه اى پیش بینى کرده است باید این ورزش را هر چه بیشتر به جهانیان نشان دهیم و در این راه باید صبر را هم پیشه کنیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از ساید فدراسیون؛نایب رئیس کمیسیون فرهنگى مجلس شوراى اسلامى درباره اهمیت برگزاری مسابقات بین المللی و قاره ای ورزش های زورخانه ای گفت: احساس مى کنم فدراسیون بین المللى ورزش هاى زورخانه اى به خوبى راه خود را پیدا کرده است و حالا این مسئولان نظام و فرهنگى کشور هستند که باید با حمایت همه جانبه از این فدراسیون به نوعى دین خود را به این ورزش ایرانى، اسلامى ادا کنند.

دکتر سید رمضان شجاعی کیاسری نایب رئیس کمیسیون فرهنگى مجلس شوراى اسلامى تاکید کرد: من اعتقاد دارم ورزش هاى زورخانه اى روحیه پهلوانى را در افراد هر جامعه اى تقویت کرده و باعث تقویت باورهاى دینى نزد افراد مى شود. ورزشى که تمامى اعضا و جوارح بدن با آن درگیر بوده و ورزشکار با نواى مرشد مى تواند توانایی هاى جسمى و روحى خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد.

وی افزود: با اعتبارات و امکاناتى که فدراسیون بین المللى ورزش هاى زورخانه اى پیش بینى کرده است باید این ورزش را هر چه بیشتر به جهانیان نشان دهیم و در این راه باید صبر را هم پیشه کنیم.

نماینده مردم سارى در مجلس شوراى اسلامى در ادامه گفت: مجلس نظر خوبى در خصوص بین المللی کردن این ورزش دارد و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در راه کمک بیشتر به این رشته تلاش خواهیم کرد، چرا که اعتقاد دارم یکى از بهترین راه هاى شناساندن فرهنگ ایران و اسلامى همین ورزش است.

شجاعى در خصوص پیشرفت این رشته ورزشى در سطح آسیا و جهان گفت: من سال قبل در مسابقات قونیه ترکیه حضور داشتم اما معتقدم سطح فنى مسابقات بنگلادش بالاتر از سطح آن مسابقات است که این نشان از پیشرفت این رشته ورزشى در سطح آسیا و جهان دارد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگى مجلس در پایان گفت: من پیشرفت کار فدراسیون بین المللى را خوشبختانه روبه رشد مى بینم و اعتقاد دارم که با انگیزه بالاى مسئولان آن این رشته در سراسر جهان فراگیر خواهد شد.
۱ شهریور ۱۳۹۰ ۱۲:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.