مرتضی رضاییان: از حالا به فکر المپیک 2012 لندن هستم

مرتضی رضائیان دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی گوانگجو و ناکام بزرگ رکوردگیری اخیر تیم ملی وزنه برداری خاطرنشان کرد ناراحتی ناشی از عدم حضور در مسابقات جهانی پاریس را فراموش کرده و از حالا برای حضوری مقتدرانه در المپیک لندن آماده می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون وزنه برداری، رضائیان با اشاره به اتفاقاتی که منجر به خروج او از اردوی تیم ملی وزنه برداری شد، گفت: «آنقدر طی این چند ماه مشکلات متعدد سر راهم قرار گرفت که نتوانستم طبق دستور باقری به وزن جدید یعنی 77 کیلوگرم نقل مکان کنم. در رکوردگیری تیم ملی هم اصلا مشکلی نداشتم و فکر نمی کردم مصدومیت کهنه قبلی‌ام به یکباره سر باز کرده و دستم را از دوبنده تیم ملی کوتاه کند اما در حرکت دو ضرب با پاره شدن عضله پشت کتفم به واقع این اتفاق تلخ رخ داد و با توجه به اینکه دیگر نتوانستم مسابقه رکوردگیری را ادامه دهم، از ادامه رقابت انصراف دادم و با اردوی جهانی خداحافظی کردم.»

ملی پوش دسته 69 کیلوگرم کشورمان افزود: «با وجود خط خوردن از اردوی تیم ملی کوروش باقری به من برنامه داد تا خارج از اردو هم طبق برنامه اردونشینان تمرین کنم و از شرایط آمادگی خارج نشوم. می‌خواهم همانطور که باقری از من خواسته، وزن بدنم را با تمرین و تلاش در این مدت بالا برده و با رسیدن به رکوردهای ایده‌آل این وزن به یک وزنه‌بردار 77 کیلویی کامل تبدیل شوم. سرمربی تیم ملی بارها در اردو به ما تاکید می‌کرد که در میدان المپیک فقط شش وزنه‌بردار آماده و پرامید را همراه خود به لندن می‌برد. من هم می‌خواهم آنقدر آماده شوم که پس از بازگشت تیم ملی از رقابت‌های جهانی، با برگشتن به اردو و ثبت رکوردهای ایده‌آل جای هیچ حرف و حدیثی را برای کادر فنی باقی نگذارم.»

۱ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.