ملی پوشان پینگ پنگ فردا شب عازم سوشو چین می شوند

ملی پوشان پینگ پنگ فردا شب عازم سوشو چین می شوند
تیم ملی تنیس روی میز کشورمان به منظور حضور در تور حرفه ای چین دوشنبه شب ساعت 22:50 عازم سوشو می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیسروی میز ؛ مسابقات تورحرفه ای چین روزهای دوم تا ششم شهریور در دو رده سنی امید و بزرگسالان در سوشو چین برگزار می شود و تیم ایران فردا شب دوشنبه 31 مرداد برای شرکت در رقابت های تورحرفه ای سوشو با هفت بازیکن تهران را به مقصد چین ترک می کند.  نفرات اعزامی در تیم بانوان را نداشهسواری ، محجوبه عمرانی و مهشید صامت و تیم مردان ایران را حمیدرضا طاهرخانی،  علیرضا ملارجبی، محمدامین حنطه و پوریا عمرانی تشکیل می دهند که در بازیهای دونفره (بزرگسالان) و انفرادی( بزرگسالان و امید) شرکت خواهند کرد.

 تیم های دونفره بانوان ایران با ترکیب نداشهسواری و محجوبه عمرانی و در قسمت آقایان با دو تیم حمید رضا طاهرخانی و پوریا عمرانی ، محمد امین حنطه و علیرضا ملارجبی در رقابت ها شرکت خواهند کرد. 

گفتنی است در قسمت بانوان مهشید صامت و محجوبه عمرانی در رده سنی امید و بزرگسالان و ندا شهسواری در رده سنی بزرگسالان با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

شایان ذکر است جایزه نقدی این مسابقات 330 هزار دلار می باشد که قهرمانان مطرح جهان از کشورهای چین، کره جنوبی، آلمان، بلاروس،  ژاپن، سنگاپور و هنگ کنگ شرکت می کنند. همچنین در قسمت بانوان 85 ورزشکار و در قسمت مردان 90 پینگ پنگ باز از 27 کشور جهان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.