رسول جزینی: امیدوارم سنگین‌وزن‌های فرنگی در ترکیه سهمیه‌ی المپیک را کسب کنند

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون : رسول جزینی با بیان اینکه امیدواری زیادی وجود دارد که سنگین‌وزن‌های تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی ترکیه سهمیه‌ی المپیک لندن را کسب کنند گفت: هرچند که رضایی و باباجان‌زاده کار سختی را پیش رو دارند ولی احتمال کسب سهمیه‌ی المپیک توسط آن‌ها بسیار زیاد است.


جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: تمرینات خوب پیش می‌رود. خود من به صورت تمام وقت اوزان 96 و 120 کیلوگرم را زیرنظر دارم و می‌توانم به جرأت بگویم که قاسم رضایی و بشیر باباجان‌زاده از نظر آمادگی جسمانی و شرایط فنی در وضعیت خوبی قرار دارند. آن‌ها اگر در مسابقات جهانی ترکیه کمی شانس بیاورند می‌توانند علاوه بر یک سهمیه‌ی المپیک به مدال هم برسند البته بشیر باباجان‌زاده در 120 کیلوگرم حریفان سرسختی از کوبا، آمریکا، ترکیه و روسیه دارد که فائق آمدن بر همه‌ی آن‌ها واقعا کار بسیار سختی است.

وی ادامه داد: حریفان کوبایی و ترک باباجان‌زاده از نظر قدرت بدنی نسبت به او در سطح بالاتری هستند ولی کشتی‌های سایر حریفان آمریکایی و روسی بشیر 50 به 50 است.

جزینی با بیان اینکه قاسم رضایی به خاطر دوری چندین ماهه از اردوهای تیم ملی هم‌اکنون ارزش حضور در اردوها و پوشیدن دوبنده‌ی تمی ملی را به خوبی می‌داند تصریح کرد: هرچند به خاطر برخی شرایط این امکان بوجود نیامد که ما تا قبل از مسابقات جهانی، قاسم رضایی را به یک تورنمنت اعزام کنیم ولی او با تجربیات زیادی که دارد در صدد است تا جایگاه خود را در ترکیب تیم ملی تثبیت کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بابک قربانی و امیر علی‌اکبری برای کمک به قاسم رضایی و بشیر باباجان‌زاده مدتی را به اردوی تیم ملی آمدند تا بعنوان حریف تمرینی به رضایی و باباجان‌زاده کمک کنند. به هرحال امیدوارم ماحصل تمام تلاش‌های ما در مسابقات جهانی ترکیه منجر به کسب یک سکوی با ارزش تیمی و کسب تمام سهمه‌های المپیک شود.


 
۳۰ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.