مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان - آرژانتین ؛پیروزی مقتدرانه ملی پوشان برابر صربستان

تیم والیبال ایران در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان که در آرژانتین برگزار می شود برابر تیم قدرتمند صربستان به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی نوجوانان ایران در حالی با ترکیب عبادی پور، احمدی، صادقیانی، قلی پور، حسین آبادی، دهنوی و فیاضی به مصاف حریف قدرتمند اروپایی خود رفت که با توجه به باخت مقابل اسپانیا در بازی اول، نیاز به پیروزی در این دیدار داشت تا شانس صعود به مرحله بعد را از دست ندهد.

ملی پوشان نوجوانان ایران در ست اول موفق شدند حریف خود را با حساب 25 بر 22 شکست دهند اما در ست دوم این صربستانی ها بودند که 25 بر 13 به پیروزی رسیدند.

در ست سوم تاکتیک تیم ایران با به زمین آمدن تقوی و امیر محمد به جای صادقیانی و عبادی پور تغییر کرد و شاگردان عطایی موفق شدند در رقابت نزدیک و نفس گیر، این ست را 30 بر 28 از آن خودشان کند.

در ست چهارم صرب ها که چیزی برای از دست داشتن نداشتند، تمام توان شان را به نمایش گذاشتند و در سوی دیگر کادر فنی تیم ایران هم با ترکیبی متفاوت با سه ست قبل بازی را شروع کرد تا حریف اروپایی خود را سردر گم کند. والیبالیست های نوجوان ایرانی با ارائه بازی کاملا برتر، نتیجه ست چهارم را کاملا قاطعانه به سود خودشان رقم زدند و 25 بر 1۸ صربستان را شکست دادند تا در نهایت با حساب 3 بر 1 مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو بردارند.

تیم ملی نوجوانان ایران در آخرین دیدار خود در دور مقدماتی امشب به مصاف تیم پورتوریکو می رود.
۳۰ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.