ششمین دوره رقابتهای ووشو جوانان آسیا؛"نفیسه پور گنجی" پنجمین مدال برنز و ششمین نشان تیم ملی ووشو جوانان ایران را به دست آورد

ششمین دوره رقابتهای ووشو جوانان آسیا؛"نفیسه پور گنجی" پنجمین مدال برنز و ششمین نشان تیم ملی ووشو جوانان ایران را به دست آورد
در ادامه دومین روز از ششمین دوره رقابتهای ووشو جوانان آسیا در شهر شانگهای چین، "نفیسه پورگنجی" در بخش تالو پنجمین مدال برنز و ششمین نشان تیم ملی ووشو جوانان ایران را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، "پور گنجی" در فرم "گون شو" رده سنی 12 تا 15 سال با کسب امتیاز 8/77 در جایگاه سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد.
 در این فرم نماینده مالزی با امتیاز 9/07 مدال طلا گرفت و نماینده سنگاپور با امتیاز 8/94 در جایگاه دوم ایستاد.

"زهرا کیانی" اولین مدال نقره و چهارمین نشان تیم ملی ووشو جوانان ایران در شانگهای را به دست آورد
در آغاز دومین روز از ششمین دوره رقابتهای ووشو جوانان آسیا در شانگهای چین، صبح امروز شنبه 29 مرداد ماه، "زهرا کیانی" در بخش تالو اولین مدال نقره و چهارمین نشان تیم ملی ووشو جوانان ایران را به ارمغان آورد.
 به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، در فرم "چانگ چوان" رده سنی 9 تا 12 سال زهرا کیانی با کسب امتیاز 8/63 در جایگاه دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد.
 در این فرم نماینده چین با امتیاز 8/69 اول شد و نماینده اندونزی با امتیاز  8/60 در جایگاه سوم قرار گرفت.
گفتنی است؛ در این فرم و در رده سنی 9 تا 12 سال پسران سهیل محمودی و امیر حسین سلطانی نتوانستند در جمع برترین ها قرار بگیرند.
 
"مریم عصمتی" چهارمین مدال برنز و پنجمین نشان تیم ملی ووشو جوانان ایران در شانگهای را به دست آورد

در ادامه دومین روز از ششمین دوره رقابتهای ووشو جوانان آسیا در شهر شانگهای چین، "مریم عصمتی" در بخش تالو تیم ملی ووشو جوانان ایران را صاحب چهارمین مدال برنز و در مجموع پنجمین مدال کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، مریم عصمتی در فرم "نان چوان" رده سنی 15 تا 18 سال با کسب امتیاز 9/25 در ردیف سوم قرار گرفت و صاحب مدال برنز شد در این فرم نماینده اندونزی با 9/28 اول شد و نماینده کره جنوبی با امتیاز 9/27 در جایگاه دوم قرار گرفت.
گفتنی است؛ عصمتی روز گذشته در فرم "نن گون" در جایگاه ششم ایستاده بود.


۲۹ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.