تکلیف قهرمان مسابقات فوتبالدستی جام رمضان به هفته پایانی کشیده شد

هفته سوم رقابت های فوتبالدستی جام رمضان پنج شنبه در مجموعه فرهنگی ورزشی شمالشرق تهران پیگیری شد.
 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی در هفته سوم که هفته ماقبل پایانی این مسابقات نیز بود بازیکنان در یک فضای کاملاً معنوی ابتدا نماز جماعت مغرب و عشاء را برگزارکردند و سپس به رقابت پرداختند .

در رقابت های هفته سوم بازیکنان ملی پوش و مدعیان همانند بهبود موسوی ، وحید چایچی ، عبدا... ذوالفقاری ، مهدی اکرامی ، مرتضی دویران به پیشتازی خود ادامه دادند اما تکلیف قهرمان مسابقات به هفته پایانی که پنج شنبه آخر ماه مبارک رمضان (سوم شهریور ماه ) کشیده شد .

بهبود موسوی در حاشیه این مسابقات به خبر نگار ما گفت : جام رمضان در این شب های عزیز حال و هوای دیگری دارد و بازیکنان به خصوص بازیکنان ملی پوش علاوه بر حفظ آمادگی جسمانی و تکنیکی خود به لحاظ روحی و روانی در یک حالت روحانی قرار می گیرند که قابل توصیف نیست.

همچنین باقر شاهین مهر نایب رییس انجمن فوتبالدستی  نیز از برگزاری مراسم با شکوه اختتامیه در عید سعید فطر خبر دادو گفت: اگر چه تیم ها و نفرات برتر در روز پنج شنبه آخر ماه مبارک رمضان شناخته می شوند اما بنا داریم با کمک فدراسیون و با حضور اعضای محترم هیآت رییسه و به خصوص جناب آقای علیپور مراسم اهدای کاپ و مدال را در روز عید سعید فطر برگزار کنیم  .
۲۹ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.