قرعه کشی و وزن کشی رقابتهای ووشوی جوانان آسیا؛ ملی پوشان جوان کشورمان حریفان خود را شناختند

قرعه کشی و وزن کشی رقابتهای ووشوی جوانان آسیا؛ ملی پوشان جوان کشورمان حریفان خود را شناختند
مراسم وزن کشی و قرعه کشی ششمین دوره رقابتهای ووشوی قهرمانی جوانان آسیا صبح امروز پنجشنبه 27 مرداد ماه در شهر شانگهای چین برگزار شد و ملی پوشان جوان کشورمان حریفان خود را شناختند و از فردا برای رویارویی با رقبای خود به میدان می روند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، در بخش ساندای بانوان و در وزن 52- کیلوگرم سارا حجتی در اولین مبارزه خود به مصاف نماینده چین می رود.

 در وزن 56- کیلوپرم مرجانه حسین پور در اولین دیدار خود با نماینده هند روبرو خواهد شد و در صورت برتری در دور دوم با سانداکار چین مصاف خواهد داشت.

در وزن60- کیلوگرم پرتوا دارابی در اولین مبارزه خود با حریفی از هند مبارزه خواهد کرد.

 اما در ساندای آقایان و در وزن 52- کیلوگرم رضا سبحانی در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم با نماینده نپال دیدار خواهد کرد.

در وزن 65- کیلوگرم عباس شیخی در دور نخست با نماینده هند روبرو خواهد شد و در صورت برتری در دور دوم با نماینده سریلانکا روبرو خواهد شد.

در وزن 70- کیلو گرم مجید موسوی دور اول استراحت دارد و در دور دوم با برنده کره جنوبی و قزاقستان دیدار می کند.

در وزن 75- کیلوگرم میثم فرجی هم در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شده است و در دور دوم با نماینده ازبکستان دیدار خواهد کرد.

و بالاخره در وزن 80- کیلوگرم حسن یوسفی با حریفی از ازبکستان مصاف خواهد داشت.

بدین ترتیب دور نخست این رقابتها که فردا جمعه 28 مرداد ماه برگزار می شود علاوه بر رویارویی تالوکاران کشورمان با رقبای خود، مسابقه وزن 52- کیلوگرم بانوان بین سارا حجتی و نماینده چین، وزن 56- کیلوگرم بین مرجانه حسین پور با هند، وزن 52- کیلوگرم آقایان یعنی مصاف رضا سبحانی با نپال و وزن 65- کیلوگرم بین عباس شیخی با هند برگزار خواهد شد.

 گفتنی است؛ در ششمین دوره رقابتهای ووشوی جوانان آسیا تیم ملی ووشوی جوانان ایران با 18 ووشوکار در 2 بخش آقایان و بانوان و در 3 رده سنی 9 تا 12، 12 تا 15 و 15 تا 18 سال شرکت نمودند.
۲۷ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.