ویتنام و فیلیپین میزبانان آینده ووشوی قهرمانی آسیا بزرگسالان و جوانان

جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون ووشوی آسیا با حضور دکتر مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشوی کشورمان و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا در شهر شانگهای چین برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، در ابتدای این نشست که دقایقی پیش به پایان رسید ابتدا "یوزای چینگ" رئیس فدراسیون ووشوی آسیا شرایط و وضعیت فعلی ورزش ووشو در دنیا را ترسیم کرد و عنوان نمود که ووشو یکی از رشته هایی است که برای حضور در المپیک 2020 رقابت خواهد کرد که  از بین 8 رشته کاندیدا یک رشته ورزشی به این المپیک وارد خواهد شد که این یک رقابت سخت خواهد بود و ما امیدو اریم که ووشو بتواند جواز حضور در المپیک را به دست آورد.

سپس "کیوهی مورائوکا" دبیرکل ژاپنی کنفدراسیون ووشوی آسیا درباره فعالیت یکساله این فدراسیون توضیحاتی را ارائه نمود.

 بعد از آن "چن گورونگ" رئیس کمیته فنی ووشوی آسیا درباره ششمین دوره مسابقات ووشوی جوانان آسیا در شانگهای صحبت کرد و حضور بیش از 400 ووشوکار از 22 کشور را یک رقابت تنگاتنگ و فشرده عنوان نمود.

سپس میزبانان آینده رقابتهای ووشوی قهرمانی آسیا بزرگسالان و جوانان مشخص شدند که مقرر شد مسابقات ووشوی بزرگسالان قهرمانی آسیا از تاریخ 19 تا 26 اوت (26 مرداد لغایت 4 شهریور ماه) سال 2012 در شهر "هوشی مینه" ویتنام برگزار شود.

همچنین میزبانی مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا در سال 2013 به فیلیپین داده شد.

حضور نمایشی ووشو در المپیک نوجوانان 2014 "نان جین" چین و حمایت از اعضای آسیایی هیات رئیسه جهانی ووشو در انتخابات پیش رو از دیگر مصوبات این نشست بود.
۲۶ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۷:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.