جودو کاران بزرگسال و جوان آماده رقابتهای بین المللی می شوند

تیم ملی جودی کشورمان در دو رده بزرگسالان و جوانان تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر مربیان و کادر فنی دنبال می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ، مجید زارعیان سرمربی تیم ملی جوانان و مربی بزرگسالان کشورمان در گفتگوی خبری در خصوص اردوی آمادگی این تیم گفت: بعد از رقابت های کشوری ما نفرات ملی پوش را در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به این اردو دعوت کردیم تا هر دو گروه را برای رقابت هایی که پیش روست، آماده کنیم.

وی در خصوص رقابت های آتی این دو تیم گفت: ما در رده سنی بزرگسالان رضا رودکی، علی معلومات، جواد محجوب و امیر قاسمی نژاد را به رقابت های جهانی که در کشور فرانسه برگزار می شود اعزام خواهیم کرد. البته باید گفت که هر چهار جودو کار در رنکینگ کسب سهمیه المپیک می باشند و کسب نتیجه در این رقابت ها در امتیازات این تیم نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی هم چنین در خصوص تیم ملی جوانان نیز افزود: تیم جوانان نیز خود را برای رقابت های آسیایی که در کشور لبنان و در ماه آینده برگزار خواهد شد، آماده می کنند.

زارعیان در پایان در خصوص آمادگی ملی پوشان گفت: با توجه به حضور جیرولامو مربی ایتالیایی این تیم نفرات از آمادگی و شرایط خوبی برخوردارند. البته چاه خندق و حاجی آخوندزاده دو ملی پوش اسبق کشورمان به عنوان مربی نیز این تیم را همراهی خواهند کرد.

۲۶ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.