بازدید نماینده کمیته ملی المپیک از اردو و مسابقات ورزشکاران ایران در شن‌ژن؛سید‌مهدی هاشمی: به کسب مدال در روز‌های آینده امیدواریم

بازدید نماینده کمیته ملی المپیک از اردو و مسابقات ورزشکاران ایران در شن‌ژن؛سید‌مهدی هاشمی: به کسب مدال در روز‌های آینده امیدواریم
سید‌مهدی هاشمی نماینده کمیته‌ ملی المپیک در مسابقات المپیاد دانشجویان جهان،‌ امروز در نشستی با دکتر طالب‌پور، رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشجویی به بررسی مسابقات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای کاروان ورزشی دانشجویان ایران پرداختند.


به گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  فدراسیون تیراندازی، رئیس فدراسیون تیراندازی در مورد کیفیت این‌دوره از رقابت‌ها گفت: سطح رقابت‌ها در این مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار است ولی متاسفانه تیم‌های ما عموماً با ترکیب کامل و قدرتمند راهی این مسابقات نشده‌اند.

هاشمی تاکید کرد: امیدواریم از پس فردا و با شروع مسابقات تکواندو و تیراندازی، زمینه کسب مدال‌های رنگین فراهم شود تا این رویداد سرآغازی برای مدال‌آوری در سایر رشته‌ها شود.

لازم به ذکر است، نماینده کمیته ملی المپیک شب گذشته به همراه محمود ملاباشی، معاون دانشجویی وزارت علوم و روسای برخی از دانشگاه‌ها به بحث و تبادل‌نظر در‌ مورد این ‌دوره از رقابت‌ها و مسائل  پیرامون تیم‌های ملی حاضر پرداختند.

نماینده کمیته ملی المپیک همچنین ضمن بازدید از محل تمرین و اردوی تیم‌های والیبال و وزنه‌برداری با ابراز خرسندی از شرایط و روحیه خوب‌ ملی‌پوشان ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران سایر رشته‌ها نیز آماده رویارویی با حریفان و کسب افتخار برای کشور عزیزمان باشند.

گفتنی است این مسابقات از بیست و یکم مرداد ماه در شهر شن‌زن چین آغاز شده و تا دوم شهریورماه ادامه خواهد یافت.

 
۲۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.