با تصمیم جدید فدراسیون بین المللی بدمینتون: بازیکنان بدمینتون که مقابل هموطنان خود انصراف دهند محروم می شوند

فدراسیون بین المللی بدمینتون اعلام کرد: بازیکنانی که در مسابقات مقابل هموطنان خود به بهانه مصدومیت یا بیماری انصراف دهند با محرومیت مواجه می شوند.


 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛  این تصمیم روز یکشنبه در مجمع عمومی فدراسیون بین المللی بدمینتون که در حاشیه مسابقات جهانی این رشته در ویمبلی لندن برگزار شد ، اتخاذ شده است.

براساس این گزارش ، این تصمیم در حالی اتخاذ شد که کمیته اجرایی فدراسیون بین المللی بدمینتون در ماه گذشته پس از تحقیق پیرامون انصراف سه بازیکن از رویارویی با هموطنانشان دریافت که این افراد از سلامت کامل برخوردار بوده اند اما بدستور مقامات فدراسیون بدمینتون کشور خود به مصدومیت و بیماری تظاهر کرده و از انجام مسابقه با هموطنان خود ، خودداری کردند.

براساس گزارش کمیته اجرایی فدراسیون بین المللی بدمینتون ، برخی از کشورها از بازیکنان خود می خواهند برای حفظ جایگاه بازیکنان خود در رده بندی جهانی ، مقابل هموطنان خود بازی نکنند.

فدراسیون بین المللی بدمینتون با اشاره به اینکه همه مسابقات بین المللی را در بهترین سطح زیر نظر دارد ، به فدراسیون هایی که مرتکب این تخلف شده اند ، هشدار داد و خواستار عدم تکرار این اقدام شد.

فدراسیون بین المللی بدمینتون تاکید کرد: هر بازیکنی که در مسابقات به مصدومیت و بیماری تظاهر کند و یا بی دلیل از رویارویی با هموطن خود سرباز زند ، هر دو آنها با کاهش امتیاز در رده بندی جهانی و محرومیت مواجه می شوند.
۲۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.