پیش بسوی المپیک 2012 لندن(88) ؛کوزه گری در گفتگو با سایت کمیته: کرواسی را برای اردوی تدارکاتی مسابقات انتخابی المپیک انتخاب کردیم

پیش بسوی المپیک 2012 لندن(88) ؛کوزه گری در گفتگو با سایت کمیته: کرواسی را برای اردوی تدارکاتی مسابقات انتخابی المپیک انتخاب کردیم
رئیس فدراسیون هندبال کشورمان پس از اعلام هم گروهی ایران با کشورهای عربستان ، قطر ، عراق ، کویت و ازبکستان از سوی کنفدراسیون هندبال آسیا ، کرواسی را میزبان اردوی برون مرزی تدارک دیده شده برای ملی پوشان هندبال جهت حضور پرقدرت در مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن بیان کرد.

جلال کوزه گری، رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : روز گذشته کنفدراسیون هندبال آسیا هم گروهی ما را با کشورهای عربستان ، قطر ، عراق ، کویت و ازبکستان در گروه 1 اعلام کرد و ژاپن ، کره جنوبی ،چین ، قزاقستان و عمان نیز در گروه 2 قرا گرفتند.

وی افزود : تیم اول این مسابقات بی واسطه جواز حضور در المپیک 2012 لندن را از آن خود خواهد کرد و تیم دوم نیز در بازی Play off  با قاره های دیگر در صورتی که برنده باشد می تواند تیم دوم اعزامی به المپیک لندن باشد .

وی با بیان این مطلب که ملی پوشان آخرین  روز چهارمین اردوی تدارکاتی خود رادر اصفهان پشت سر می گذارند اعلام داشت : پس از این اردو ملی پوشان برای مسابقات لیگ به باشگاه هایشان می پیوندند و از اول مهر ماه مجددا تمرینات در قالب تیم ملی ادامه می یابد.

کوزه گری در مورد شناخت از تیم هایی که با تیم ملی کشورمان هم گروه شدند گفت: ما سال هاست که با این تیم ها مسابقه داده ایم و شناخت نسبتا خوبی داریم و به همین دلیل هم ، اردوی مشترکی را با کرواسی در دستور کار قرار دادیم تا با سبک تیمهای اروپایی بیشتر آشنا شویم و در مقابل تیم های آسیایی متفاوت ظاهر شویم.  
 
۲۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.