به منظور حضور در اولین مرحله مسابقات انتخابی المپیک؛قایقرانان تیمهای ملی روئینگ مردان و زنان ایران به اسلوونی می روند

قایقرانان تیم ملی روئینگ بانوان و آقایان کشورمان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان و اولین مرحله انتخابی المپیک 31 مردادماه راهی اسلوونی می شوند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون، مسابقات روئینگ قهرمانی جهان و انتخابی المپیک از 6 الی 13 شهریور ماه در شهر بلد اسلوونی و با حضور قهرمانان جهان و المپیک برگزار خواهد شد.

بر این اساس در ماده سبک وزن دونفره جفت پاروی بانوان سلماز عباسی و مریم سعیدی، در ماده یکنفره سبک وزن بانوان حمیرا برزگر و در ماده چهارنفره سبک وزن جفت پاروی بانوان حمیرا برزگر، نازنین ملایی، شادی فرج پور و مونا شادمهر به مربیگری مایک دیوید هیل، جاوید سرابی و مینا مومیایی به عنوان دستیار مربی با حریفان خود به رقابت می پردازند.

همچنین ، افشین فرزام و گانیو شخرت مربیان تیم ملی مردان در ماده یکنفره سنگین وزن محسن شادی، در ماده چهارنفره سنگین وزن تک پارو وحید جوهری، فرزاد کربلایی، فرهاد کربلایی و سعید عادلی، در ماده دونفره سنگین وزن تک پارو یاسر جوهری و افشار حیدری و در ماده دونفره سبک وزن مردان حسن جهانیان و عاقل حبیبیان را برگزیدند تا در این مسابقات به مصاف حریفان خود روند.

محسن شادی دارنده مدال طلای جهان و المپیک آسیایی در این رقابتها شانس اول تیم ملی روئینگ کشورمان برای کسب سهمیه المپیک در ماده یکنفره سنگین وزن می باشد.وی که پس از بازبهای آسیایی گوانگجو تغییر رشاه داده و از سبک وزن به یکتفره سنگین وزن آمده است رقابت سختی با پاروکشان برتر دنیا دارد. وی در صورتی موفق به کسب سهمیه المپیک خواهد شد که جزو 11 قایق اول این ماده در این مسابقات باشد ، وی در صورت عدم موفقیت در مرحله دوم گزینش درمسابقات انتخابی المپیکی که در سطح آسیادر اردیبهشت ماه سال آینده در کره جنوبی برگزار خواهد شد می تواند برای بار دوم شانس خود را امتحان کنند.
۲۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.