/ملاقات افشارزاده از بهمنش/برای سلامتی پیشکسوت عرصه خبر دعا کنید

/ملاقات افشارزاده از بهمنش/برای سلامتی پیشکسوت عرصه خبر دعا کنید
صبح امروز بهرام افشارزاده با حضور در منزل عطاءاله بهمنش به ملاقات پیشکسوت عرصه خبر و گویندگی ورزش کشور رفت و از همه هموطنان و بخصوص جامعه ورزش خواست تا برای سلامتی وی دعا کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دبیر کل کمیته ملی المپیک بعد از مطلع شدن از کسالت جدی عطاء اله بهمنش گزارشگر،خبرنگار و اهل قلم با تجربه و با سابقه ورزش کشور با حضور در منزل وی از آخرین وضعیت جسمانی و سلامتی استاد عرصه سخنوری و قلم با خبر شد.

در این دیدار بهرام افشارزاده ضمن آرزوی سلامتی برای این پیشکسوت با سابقه ورزشی کشورمان در عرصه رسانه و خبر، از تمامی مردم بخصوص جامعه ورزش کشور خواست تا برای سلامتی و بهبود عاجل بهمنش دعا کنند.

دبیرکل در این ملاقات ضمن اشاره به این موضع که تمامی پیشکسوتان عرصه ورزش کشور جزو سرمایه های معنوی بوده و می بایست از تجارب  و دانسته هایشان نهایت استفاده را برد عنوان داشت : کمیته ملی المپیک وظیفه خود می داند تا از پیشکسوتان و قهرمانان عرصه خبری ورزش کشور در چنین مواقعی حمایت کند و از مردم عزیز بخصوص جامعه ورزش می خواهم  هیچوقت عزیزانی را که در گذشته تلاش صادقانه ای برای خدمت به جامعه داشته اند را تنها نگذارند.
بهمنش نخستین گزارشگری زنده ورزشی کشورمان را ازرادیو در سال 1337 برای رقابت دو ومیدانی میان تیم ملی کشورمان و عراق انجام داد و جزو با سابقه ترین اهل قلم جامعه خبری ورزش کشور محسوب می شود.
۲۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.