رئیس فدراسیون جودو: نگاه ویژه ای به استعدادیابی در این رشته داریم

سعی کرده ایم تا برنامه های پایگاه های قهرمانی خود را با هدف گذاری مناسب پیش ببریم تا در آینده ای نزدیک به شرایط بهتری دست پیدا کنیم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛علیرضا امینی ضمن بیان این مطلب در خصوص نقش تیم های پایه ای در موفقیت یک رشته ورزشی اظهار داشت: به خوبی می دانیم که تیم های نوجوانان و جوانان می توانند آینده یک رشته ورزشی را تامین کنند و در این راستا ما نگاه ویژه ای به تیم های پایه خود داریم.
امینی در مورد عملکرد تیم دو نفره نوجوانان ایران در مسابقات جهانی اوکراین، گفت: در این مسابقات محمد عبیری در مرحله نخست مغلوب نماینده ژاپن شد که همین ژاپنی به مدال طلا دست یافت و عبیری نیز به دلیل قوانین جدید فدراسیون جهانی راهی به گروه بازنده ها پیدا نکرد.

وی مبارزات محمد ملک محمدی دیگر جودوکار نوجوان ایران در مسابقات جهانی را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: وی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی حریفان مطرحی را شکست داد، اما با دو شکست برابر نمایندگان روسیه از رسیدن به مدال بازماند و طبق گزارشی که مربیان تیم ملی ارایه کرده اند وی عملکرد خوبی داشته است.

امینی با اشاره به توانایی های بالای ملک محمدی تصریح کرد: سرمربی ایتالیایی تیم ملی بزرگسالان نیز به ملک محمدی را ورزشکاری آینده دار می داند و به احتمال فروان وی به زودی تمرینات خود را در تیم بزرگسالان ادامه می دهد.

وی در مورد آینده تیم نوجوانان و جوانان گفت: این تیم ها مهرماه رقابت های آسیایی لبنان را پیش روی دارند و ما به موفقیت نوجوانان و جوانان خود امید زیادی داریم.

رییس فدراسیون جودو در مورد شرایط تیم ملی بزرگسالان هم عنوان کرد: تیم ملی تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر 'جیرو' پشت سر گذاشته است و به زودی راهی مسابقات جهانی فرانسه می شود. امیدوارم تا تیم چهار نفره ایران با کسب پیروزهای مناسب بتواند امتیازات خود را در رنکینگ فدراسیون جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک لندن بالاتر ببرد.
۲۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.