گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛هدف بعدی کسب سهمیه المپیک است

گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛هدف بعدی کسب سهمیه المپیک است
سرپرست تیم دوومیدانی نوجوانان ایران نتایج این تیم در بازیهای آسیایی سنگاپور را مطابق پیش بینی مجموعه فدراسیون عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی از سنگاپور علیرضا رضایی در پایان مسابقات دوومیدانی بازیهای آسیایی نوجوانان با بیان این مطلب افزود: در این مسابقات به نتایجی که  فکر کرده بودیم دست یافتیم.
رضایی ادامه داد: نتایج بطور نسبی خوب بود و نفرات تیم دوومیدانی به اهدافی که داشتند رسیدند. البته در یکی دو مورد با بدشانسی مواجه شدیم در غیر این صورت می توانستیم مدالهای بیشتری بدست آوریم.
وی با اشاره به این موضوع که دوومیدانی در ایران پتانسیلی بیشتر از این دارد، افزود: اگر نیازها و امکانات سخت افزاری مان بیشتر شود، نیرو و برنامه لازم برای دستیابی به موفقیت را داریم. در فدراسیون دوومیدانی این تصمیم وجود دارد که به سمتی برویم که این رشته پایه در جهت رشد بیشتر گام بردارد.
سرپرست تیم دوومیدانی نوجوانان ایران در ادامه از اعزام امیر بیرانوند به مسابقات جهانی ایتالیا طی سه روز آینده خبر داد و گفت: باقی نفرات تیم دوومیدانی ایران در بازیهای آسیایی سنگاپور پس از مدتی استراحت به اردوهای مقطعی دعوت می شوند تا از شرایط آرمانی دور نمانند. از امروز هدف اصلی ما دسستیابی به حدنصاب های لازم برای حضور در بازیهای المپیک 2010 سنگاپور در سال آتی است.
وی در ادامه افزود: ما در حال حاضر ضعف هایی داریم که باید طی یک سال آینده آنها را بهبود بخشیم و با تیمی آماده به المپیک برویم.
رضایی در خاتمه از مسئولان ورزش خواست توجه بیشتری به ورزش پایه ای و مدال آور دوومیدانی داشته باشند و بخشی از حمایت هایی که از برخی رشته ها می شود را به ورزش دوومیدانی مبذول دارند.
۱۳ تیر ۱۳۸۸ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.