گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛سرپرست تیم بسکتبال 3 نفره ایران:تیم قدرتمندی را از پیش رو برداشتیم

گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛سرپرست تیم بسکتبال 3 نفره ایران:تیم قدرتمندی را از پیش رو برداشتیم
سرپرست تیم بسکتبال سه نفره ایران تاکید کرد این تیم با صعود به دیدار نهایی مسابقات بسکتبال بازیهای آسیایی نوجوانان و کسب سهمیه المپیک در این رده سنی به هدف خود دست یافته است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی از سنگاپور رضا محمدی منش پس از صعود تیم بسکتبال سه نفره ایران به دیدار نهایی مسابقات بسکتبال بازیهای آسیایی نوجوانان با بیان این مطلب افزود: در بازیهای آسیایی سنگاپور تنها در یک دیدار آنهم مقابل تیم فیلیپین عملکرد دور از انتظاری داشتیم و در باقی دیدارها توانستیم فوق العاده عمل کنیم.
وی در ادامه افزود: کره جنوبی یکی از بهترین تیمهای حاضر در مسابقات بسکتبال بازیهای آسیایی نوجوانان بود که مقابل تیم کشورمان راه به جایی نبرد و مغلوب شد. ما در مصاف با کره جنوبی بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتیم.
سرپرست تیم بسکتبال نوجوانان ایران خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما در بازیهای آسیایی نوجوانان کسب سهمیه المپیک برای مسابقات سال آینده بود که با صعود به دیدار نهایی به این هدف دست یافتیم. از این به بعد به دنبال قهرمانی و کسب افتخار برای کاروان ورزشی ایران خواهیم بود.
وی چین را حریفی قابل احترام خواند و گفت: این تیم در مرحله نیمه نهایی به زحمت از سد فیلیپین گذشت. ما از ابتدا هم تیم چین را حریف اصلی خود در کسب عنوان قهرمانی بازیهای آسیایی سنگاپور می دانستیم که در نهایت با این تیم برای مدال طلا مبارزه خواهیم کرد.
۱۳ تیر ۱۳۸۸ ۱۰:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.