دبیرانجمن موی تای :با قدرت تمام در مسابقات جهانی ازبکستان شرکت می کنیم

دبیر جدید انجمن موی تای گفت : تیم ملی موی تای ایران هم اکنون شرایط مناسبی دارد و ما در تلاش هستیم با قدرت تمام در مسابقات جهانی ازبکستان شرکت کنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،" وحید علیشاهی " ضمن بیان این مطلب اضافه کرد : خوشبختانه در پرتو تلاش کادر فنی و ملی پوشان ، وضعیت اردوی تیم ملی ایران مطلوب است و امید می رود که این تلاشها در ازبکستان ببار بنشیند و تیم کشورمان بتواند در این مسابقات معتبربه  روی سکو برود.

وی افزود : خوشبختانه تیم ملی بانوان نیز اردوی اماده سازی خود را شروع کرده و قرار است بانوان موی تای کار برای نخستین بار در این رقابتهای مهم جهانی حضور یابند .

علیشاهی در ادامه گفت : پس از این مسابقات ، رقابتهای اسیایی فیلیپین را در پیش داریم ( مهرماه 90 ) که قرار است تیم "ب " کشورمان در آن حضور یابد.

وی ، برگزاری مسابقات موی تای قهرمانی کشور پس از اتمام ماه مبارک رمضان در یکی از شهرهای شمالی ، صدور کارت هوشمند برای مربیان و ورزشکاران و خانواده موی تای ، برگزاری کلاسهای ارتقای سطح مربیان و داوران را از دیگر برنامه های انجمن موی تای برشمرد .

علیشاهی در پایان از تلاشهای جواد نصیری رییس انجمن موی تای و حمایت ویژه محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن موی تای از این رشته پرطرفدار و جذاب قدردانی کرد .
۲۴ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.