جهت حضور در رقابتهای جهانی؛تیم ملی 3 نفره اسکی روی چمن عازم سوئیس می شود

جهت حضور در رقابتهای جهانی؛تیم ملی 3 نفره اسکی روی چمن عازم سوئیس می شود
تیم ملی 3 نفره اسکی روی چمن ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی، پنجشنبه هفته جاری عازم تورنمنت اتریش و سپس راهی سوئیس محل برگزاری رقابتهای جهانی می شود.
سید جواد صید ،سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن کشورمان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:مرتضی جعفری،مهدی سولقانی و رضا کیا دربند سری 3 اسکی باز جوان کشورمان هستند که بامداد پنجشنبه این هفته جهت شرکت در تورنمنت بین المللی اتریش عازم این کشور می شوند تا بعد از حضور در این رقابتها که از 29 تا 31 مرداد ماه یعنی سه روز به طول می انجامد در نهایت عازم رقابتهای جهانی سوئیس خواهند شد.

وی ادامه داد:البته در نظر داریم جهت افزایش آمادگی بچه ها اردوی مشترکی با تیم ملی اتریش و یا کشور چک داشته باشیم که این امر تاثیر بسزایی در افزایش آمادگی اسکی بازان خواهد داشت تا بعد از یک تورنمنت معتبر و اردوی مشترک با یکی از تیمهای مطرح اروپایی بطور مستقیم عازم سوئیس محل برگزاری مسابقت جهانی شویم.

سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن درخاتمه اظهار داشت:سطح فنی اسکی بازان روی چمن ایران بسایر مطلوب بوده و حتی کسب مدال دور از دسترس هم نیست ولی باید ببینیم رقبا در چه سطحی قرارد دارند اما مطمئنم 3 نماینده ما در جمع برترینها خواهند بود.

شایان ذکر است رقابتهای جهانی اسکی روی چمن نهم تا سیزدهم شهریور ماه در سوئیس برگزار خواهد شد.
۲۴ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.