پیش بسوی المپیک لندن (87)؛رییس کمیته آب‌های آرام:طالبیان می‌تواند سهمیه المپیک بگیرد

پیش بسوی المپیک لندن (87)؛رییس کمیته آب‌های آرام:طالبیان می‌تواند سهمیه المپیک بگیرد
محسن میلاد پیش از اعزام قایقرانان آب‌های آرام تیم ملی ایران شرایط پاروزنان را مناسب می‌داند و معتقد است، احمدرضا طالبیان در مجارستان می‌تواند سهمیه المپیک بگیرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛رییس کمیته آب‌های آرام  با بیان این مطلب که پاروزنان آخرین اقدامات تست و ثبت رکوردشان را انجام داده‌اند و دوشنبه عازم مجارستان می‌شوند، اظهار کرد: تیم ملی آب‌های آرام چند روز زودتر عازم مجارستان خواهد شد تا بتوانند با برگزاری چند جلسه تمرین در محل برگزاری رقابت‌ها با شرایط آب و هوایی هماهنگ شود. رقابت‌های جهانی را در پیش رو داریم که تمام کشورها برای کسب سهمیه المپیک با تمام قدرت در آن شرکت خواهند کرد. این رقابت‌ها فرصت بسیار خوبی است تا پاروزنان تیم ملی بتوانند با محک زدن خود برابر حریفان قدرتمند تیم‌های آسیایی را نیز آنالیز کنند و با بهبود نقاط ضعف و تقویت نقاط قوتشان برای مهم‌ترین رقابت‌ها که در مهر سال جاری در تهران برگزار می‌شود، حاضر شوند.

وی همچنین یادآور شد: در رقابت‌های جهانی تیم‌های آسیایی نیز با تمام قدرت شرکت می‌کنند. اگر در مجارستان سهمیه‌ای توسط تیم آسیایی کسب نشود، آخرین فرصت قهرمانی آسیا در تهران خواهد بود که تمامی پاروزنان قدرتمند آسیا برای به دست آوردن بلیت لندن در آن در آن شرکت می‌کنند. با این شرایط تیم ملی ایران قصد دارد با استفاده مناسب از این رقابت‌ها آمادگی‌اش را حفظ و در تهران به بهترین شکل میزبانی کند.

میلاد با اشاره به هدف کادر فنی تیم ملی برای ارزیابی پاروزنان ایرانی و حریفان آسیایی در مجارستان به ایسنا گفت: وقتی هدف ما کسب سهمیه المپیک باشد، با تمام توان مبارزه می‌کنیم. در کنار تلاش ملی پوشان کادر فنی تیم ملی نیز ارزیابی و آنالیز حریفان را انجام می‌دهد تا در کنار مشخص شدن شرایط ملی پوشان، نقاط ضعف و قوت و وضعیت حریفان آسیایی نیز مشخص شود. مجارستان میدانی است که می‌تواند خیلی چیزها را مشخص کند تا کادر فنی نیز بر اساس این رقابت‌ها برای روزهای باقی‌مانده تا رقابت‌های قاره‌ای برنامه‌ریزی کنند.

رییس کمیته آب‌های آرام با مناسب دانستن وضعیت پاروزنان ملی پوش خاطر نشان کرد: خوشبختانه ملی پوشان در شرایط خوبی قرار دارند، نتایج خوبی کسب کنند. احمدرضا طالبیان که در بازی‌های آسیایی مدال طلای کایاک را تصاحب کرد، می‌تواند در این رقابت‌ها سهمیه المپیک را بگیرد و پس از آن شاهو ناصری که صاحب مدال نقره کانوی بازی‌های آسیایی است، شانسی دیگر تیم ملی آب های آرام ایران است. البته جای هیچ نگرانی نیست. ایران میزبان قهرمانی آسیا است و پاروزنان شایسته ما می‌توانند با همت و تلاششان در تهران کسب سهمیه کنند.

محسن میلاد در پایان با بیان این مطلب که در خوشبینانه‌ترین حالت امیدواریم دو سهمیه المپیک کسب کنیم به ایسنا گفت: حریفان جهانی و آسیایی بسیار قدرتمند هستند و ما باید به صورت واقع بینانه به مبارزه برویم. اگر خوشبینانه نگاه کنیم ایران می‌تواند دو سهمیه کسب کند.
۲۳ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.