محمد طلایی: شرایط برای همه تیم‌ها در جهانی یکسان است

محمد طلایی: شرایط برای همه تیم‌ها در جهانی یکسان است
سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان گفت: شرایط برای همه تیم‌ها در رقابت‌های جهانی مجارستان که پس از چند سال وقفه از سر گرفته می‌شود یکسان است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛محمد طلایی سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان  با بیان این مطلب افزود: پس از قهرمانی در آسیا فرصت کمی برای آماده سازی کشتی‌گیران و ریکاوری آن‌ها برای شرکت در رقابت‌های جهانی مجارستان داریم.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: البته در حال حاضر شرایط برای همه تیم‌های اروپایی و آسیایی یکسان است و حتی معتقدم روس‌ها که در رقابت‌های اروپایی با اختلاف زیاد با آذربایجانی‌ها دوم شدند با تیم اصلی خود به ورشو نرفته بودند.

دارنده مدال نقره جهان در مورد ترکیب تیم در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود تصمیم گرفتیم تا ترکیب تیم در آسیایی را حفظ کنیم و فقط در 100 کیلوگرم که چند مهره همطراز داشتیم تغییر ایجاد کردیم زیرا جمشیدی در آسیایی چن فن بالای بد خورد و مرادی در فنون بالا تجربه دارد.
دارنده مدال برنز جهان با اشاره به اینکه شرایط کشتی‌گیران برای حضور در زومباتلی بد نیست خاطرنشان کرد: کار آسانی در جهانی نداریم و علاوه بر رقبای آسیایی باید با کشتی‌گیران قدرتمند روس، آذربایجان، ترکیه، اکراین، گرجستان و چند کشور دیگر هم روبرو شویم.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان پس از چند سال وقفته روزهای 1 و 2 شهریورماه در شهر زومباتلی مجارستان برگزار می‌شود.
۲۳ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.