دبیر فدراسیون ورزش های ناشنوایان:امیدوار به کسب یکی از سکوهای جهانی فوتسال هستیم

دبیر فدراسیون ورزش های ناشنوایان گفت: امیدوار به کسب یکی از سکوهای جهانی در مسابقات فوتسال قهرمانی جهان هستیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛دکتر سید اشکان اردیبهشت در گفت و گویی به حضور تیم ملی ایران در مسابقات جهانی فوتسال ناشنوایان اشاره کرد و اظهار داشت: پس از حضور قدرتمند تیم ملی فوتسال ناشنوایان در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و کسب مقام نایب قهرمانی، این تیم مجوز حضور در مسابقات جهانی در سوئد را به دست آورد.

وی افزود: اردوی گزینشی فوتسالیست ها نیز برگزار شده که توان بالای ملی پوشان و تلاش مستمر آنها باعث شده نسبت به کسب یکی از سه سکوی جهانی امیدوار باشیم .

دبیر فدراسیون ورزش های ناشنوایان به اعزام تیم های بانوان به ارمنستان اشاره کرد و گفت: این برای اولین بار در تاریخ ورزش ناشنوایان بود که تیم های بانوان تنیس روی میز و والیبال ایران به رویدادهای برون مرزی اعزام می شدند که این سفر به منظور آمادگی هر چه بیشتر تیم ها برای بازیهای آسیایی 2012 ناشنوایان در کره جنوبی بود.

دبیر فدراسیون ناشنوایان همچنین گفت: هر چند که از نظر فنی تیم والیبال ناشنوایان ارمنستان در سطوح بالای جهانی قرار ندارد ولی به لحاظ نوپا بودن تیم ملی بانوان ناشنوایان ایران، این یک انتخاب مطلوب برای تجربه اندوزی بانوان ناشنوای ایران در اولین قدم بود .
۲۲ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.