جمشید وزیری در گفتگو با سایت کمیته:در مسابقات جهانی کره جنوبی به دنبال ارتقا رنکینگ جهانی خود هستیم

جمشید وزیری در گفتگو با سایت کمیته:در مسابقات جهانی کره جنوبی به دنبال ارتقا رنکینگ جهانی خود هستیم
تیم ملی اسکیت اعزامی به رقابتهای جهانی کره جنوبی شانس کمی برای کسب مدال داشته ولی تلاشمان ارتقاء چند پله ای در رنکینگ جهانی است.

جمشید وزیری رئیس فدراسیون اسکیت ،ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:تیم ملی اسکیت سرعت کشورمان در دو بخش جوانان و بزرگسالان وبا 24 اسکیت باز دختر و پسر دوم شهریور ماه راهی کشور کره جنوبی می شود تا به مصاف رقبای جهانی خود برود . در این رقابتها اگر چه شانس کمی برای کسب مدال داریم ولی تمام هدفمان ارتقاء دو یا سه پله ای نسبت به دور قبل در رنکینگ جهانی است چرا که ما در دور گذشته در رده سیزدهم جهانی قرار گرفته و اینبار انتظار داریم حداقل دو پله صعود کنیم.

وی در خصوص وضعیت فعلی اسکیت کشور می گوید:اسکیت در بعد همگانی بسایر موفق عمل کرده بطوریکه در حال حاضر 62 تیم در لیگ نونهالان ثبت نام کرده اند ولی تلاشمان اینست طی یک پروسه زمانی میان مدت تا حد قهرمانی و کسب مدال پیش برویم و داشتن پیست های اسکیت که در استانهای ایلام، اراک، اصفهان ،هرمزگان، فارس، مشهد و تهران که توسط شهرداری ساخته شده است در کنار پیست های اسکیت وزارت ورزش ما را در این امر یاری می کند.

وزیری در خصوص جذب مربی خارجی برای اسکیت سرعت در حاشیه این رقابتها اظهار داشت:در حاشیه رقابتهای جهانی اسکیت سرعت اگر مربی خوبی دیدیم اقدام به جذب آن خواهیم کرد چرا که اسکیت ایران برای رشد در عرصه بین المللی نیاز به دانش مربیان خارجی دارد ولی اینکه این مربی از چه کشوری باشد مخصش نیست.
۱۹ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.