گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپو؛از نتایج تیم رضایت دارم

گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپو؛از نتایج تیم رضایت دارم
سرمربی تیم دو و میدانی نوجوانان ایران عملکرد این تیم در بازی های آسیایی سنگاپور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت این رشته ورزشی با وجود درخشش در پیکارهای سنگاپور همچنان مانند گذشته مظلوم باقی خواهد ماند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی از سنگاپور غلامعلی فیروزی در پایان مسابقات دو و میدانی بازی های آسیایی نوجوانان در ادامه افزود: دوومیدانی رشته مظلومی در ورزش ایران بوده، هست و خواهد ماند. حتی با وجود درخشش ورزشکاران این رشته در سنگاپور. ما در سنگاپور با وجود تمام کاستی ها و ضعفها نتایج خوبی کسب کردیم و کار بچه ها خارق العاده بود.
 وی با اشاره به شکستن رکوردهای ملی در بازی های آسیایی نوجوانان خاطر نشان کرد: با وجود اینکه بازی های آسیایی نوجوانان برای اولین بار برگزار می شد اما ورزشکاران مواد مختلف رکوردهای خوبی را به دست آوردند. ما اگر بخواهیم در کورس رقابت با دو و میدانی آسیا باقی بمانیم باید به مراتب بیشتر از دیروز کار کنیم. در این مسابقات، قهرمانان کشورهای مختلف رکوردهایی را برجای گذاشتند که از حدنصاب های ورزشکاران بزرگسال ایرانی هم بالاتر است.
 فیروزی ادامه داد: این نشان می دهد ورزش دو و میدانی در آسیا رشد کرده و ما اگر بخواهیم همچون گذشته کار کنیم از آسیا هم عقب می مانیم.
سرمربی تیم دو و میدانی نوجوانان ایران کمبود امکانات را مهم ترین ضعف عنوان کرد و گفت: کشور سنگاپور با 3 میلیون جمعیت و با اینکه جایگاهی در دو و میدانی آسیا ندارد، بیش از 300 پیست تارتان دارد. در این کشور بیش از 50 ورزشگاه با امکانات دو و میدانی موجود است اما در ایران بعضی شهرها حتی یک پیست خاکی هم ندارند. ما اگر می خواهیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید همپای دیگر رقبا حرکت کنیم.
فیروزی در ادامه خاطر نشان ساخت: از نتیجه تیم دو و میدانی در بازی های آسیای نوجوانان با توجه به امکاناتی که داریم راضی هستم. 4 مدالی که در سنگاپور به دست آوردیم حاصل تلاش مجموعه دو و میدانی و حمایت های سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک است.
وی در خاتمه تصریح کرد: حتما آقای علی آبادی امکانات مناسب کشور سنگاپور را دیده است. امیدوارم ایشان در بازگشت به ایران ترتیبی اتخاذ کنند تا امکانات ورزش دو و میدانی بیش از گذشته شود.

 

۱۳ تیر ۱۳۸۸ ۰۸:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.