دعوت لهستانی ها از یوسف کرمی برای برگزاری کلاس آموزشی

دعوت لهستانی ها از یوسف کرمی برای برگزاری کلاس آموزشی
لهستانی ها در حاشیه کمپ جهانی تکواندو کره جنوبی از کاپیتان تیم ملی کشورمان برای سفر به این کشور و برگزاری کلاس آموزشی دعوت به عمل آوردند.

یوسف کرمی در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:در حاشیه کمپ جهانی تکواندو بود که لهستانی ها از من خواستند برای برگزاری کلاس آموزشی تکواندو برای هوگوپوشان این کشور به لهستان سفر کنم که من تصمیم گیری در این خصوص را به مسئولین فدراسیون موکول کردم و قرار شد تا آنها ابتدا دعوتنامه را بفرستند تا ببینم نظر فدراسیون و مربیان تیم ملی برای سفرم به این کشور چیست.

وی ادامه:در حال حاضر به فکر استراحت و استفاده ار شرایط روحی و معنوی ماه مبارک رمضان هستم تا بعد از اتمام این ماه و آغاز تمرینات تیم ملی، بتوانم خودم را برای شرکت در رقابتهای پیش رو که مهمترین آن بازیها المپیک لندن است آماده کنم.

کرمی در خصوص کمپ جهان کره گفت: هدف کره ای این کار توجه نسل آینده به این رشته بوده و در واقع جدای از ابعاد قهرمانی به بعد همگانی آن نیز توجه دارند بطوریکه در این کمپ من به اتفاق 3 قهرمان المپیکی این کشور به آموزش تکواندو به نوجوانان جهان می پرداختیم که برای من تجربه جالبی بود.
۱۹ اَمرداد ۱۳۹۰ ۰۹:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.