وزیر ورزش و جوانان در جمع نمایندگان رسانه های گروهی؛دکتر عباسی:صداقت، بردباری و سختکوشی از جمله ویژگی های اصحاب رسانه است

وزیر ورزش و جوانان در جمع نمایندگان رسانه های گروهی؛دکتر عباسی:صداقت، بردباری و سختکوشی از جمله ویژگی های اصحاب رسانه است
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه صداقت، بردباری و سختکوشی از جمله ویژگی های اصحاب رسانه است از آنان خواست تا نگاهی نو در عرصه اطلاع رسانی ، پیش روی جهانیان بگذارند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دکتر محمد عباسی در ضیافت افطاری که به مناسبت روز خبرنگار از سوی روابط عمومی این وزارتخانه در سالن همایش های مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد،ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: خدا را شاکرم که درروزهای نخست ماموریتم در وزارت ورزش و جوانان در میان جمع فرهیخته ایی چون خبرنگاران و نویسندگان عرصه ورزش درمراسم معنوی ماه رمضان حضور یافته و این روز را که یادآور ایثار شهیدانی چون صارمی است،گرامی می داریم.

دکتر عباسی درادامه ضمن قدردانی از ورزشی نویسان کشورمان اظهارداشت: از زمان شکل گیری وزارت ورزش و جوانان شاهد قدم ها و قلم های ارزشمندتان برای سرعت بخشیدن به شکل گیری این وزارتخانه ی مهم بوده ام که جا دارد از تک تک شما عزیزان تشکر و قدردانی کنم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه صادق ترین خبررسانان خلقت، پیامبران عظیم الشان،گفت: باید در پیام رسانی ، پیامبران عظیم الشان را باید الگو قراردهیم و در اطلاع رسانی ، راستی و صداقت را پیشه نموده و از انتشار اخبار کذب پرهیز کنیم،چرا که انتشار چنین اخباری هراجتماعی را با نفاق مواجه می کند.

دکتر محمد عباسی در ادامه اظهار داشت: حال که وزارتخانه جدیدی تحت عنوان وزارت ورزش و جوانان شکل گرفته است و مسولیت خطیری در ابعاد مختلف از جمله گسترش ورزش همگانی درجهت ارتقاء سطح سلامتی و شادابی ملت و دربخش دوم توسعه قهرمانی ورزش با هدف افتخارآفرینی برای ملت بزرگ ایران برعهده ما گذاشته شده است ، این هدف بزرگ را با بهره گیری از تمامی امکانات نرم افزاری وسخت افزاری اطلاع رسانی و با تکیه بر تعامل واتحاد به سرمنزل مقصود برسانیم .وی تاکیدکرد: از تمامی شما دراین روزها مبارک و میمون می خواهم چون برادر ومشاوری خوش فکر همچون گذشته در کنار جامعه ورزش ، زمینه توسعه ورزش و جوانان را فراهم نماییم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما می خواهیم درکنار واحدهای اطلاع رسانی غرب که شیوه هایی نادرست برای اطلاع رسانی و جذب مخاطب را پیشه گرفته اند الگویی جدید که براساس صداقت و سرعت پایه گذاری شده به جهان معرفی کنیم .
وی خطاب به حاضران گفت: نگرش ژورنالیستهای ایران از روزنامه نگاران و خبرنگاران غربی جداست،
روزنامه نگارانی که آزاداندیشی و و معیارهای حرفه ای این حرفه مهم را فراموش نکرده اند و برای تعالی انسان تلاش می کنند.

در این مراسم همچنین پژمان نیاکی،مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان طی سخنانی با اشاره به ساختار جدید و نوپای این وزارتخانه،از اصحاب رسانه ها خواست با ارائه راهکارهای اثربخش وزارت ورزش و جوانان را در رسیدن به اهداف ترسیم شده نظام ، یاری دهند .او گفت:حال که این وزارتخانه مهم شکل گرفته است،وظیفه ماست که با روشن بینی و ارائه نقطه نظرات کارشناسی زمینه را برای ایجاد ساختاری منسجم و محکم فراهم کنیم. نیاکی همچنین اظهار داشت:امروزه ، ورزش عرصه قدرتنمایی جهان و بستری برای ارائه توانمندی های جوانان یک ملت است.وقتی جوانان یک ملت در المپیادهای علمی صاحب مدال می شوند و در عرصه های بین المللی ورزش به موفقیت می رسند، توانمندی ها و قدرت یک ملت در میادین بین المللی به نمایش در می آید. وی درپایان با اعلام خبر ارائه کارتهای خبری گفت: دکتر عباسی دراین مراسم دستور دادند تا هرچه زودتر این کارتها را دراختیار خبرنگاران قرار گیرد.
در این مراسم از خانواده های معظم محمود صارمی و علیرضا افشار شهدای عرصه خبر تجلیل به عمل امد.
۱۸ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.