رستمی به ابراهیمی به اردوی تیم ملی وزنه برداری بازگشتند

رستمی به ابراهیمی به اردوی تیم ملی وزنه برداری بازگشتند
کیانوش رستمی و اصغر ابراهیمی که برای مداوای زانوی آسیب دیده خود اردوی زنجان را ترک کرده بودند شب گذشته مجددا به جمع دیگر ملی پوشان اضافه شدند و صبح امروز در تنها جلسه تمرینی قبل از رکوردگیری شرکت کردند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، تیم پزشکی فدراسیون وزنه برداری معتقد است مشکل اصغر ابراهیمی از ناحیه کشکک زانو می باشد که البته چندان حاد نیست و با انجام چند جلسه فیزیوتراپی و یک برنامه تمرینی خاص مرتفع خواهد شد. کیانوش رستمی هم که از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده باید طی 3 مرحله پلاسمای خون در کشکک زانویش تزریق کند که یک مرحله آن به انجام رسید و دو مرحله بعدی نیز طی دو هفته آینده انجام خواهد شد. به گفته کوروش باقری با توجه به زمان مناسبی که تا آغاز مسابقات جهانی پاریس باقی مانده است مصدومیت رستمی و ابراهیمی چندان جدی و نگران کننده نیست.

این دو ملی پوش وزنه برداری صبح امروز تمرینات خود را از سر گرفتند و با نظر کادر فنی تا 100 کیلوگرم وزنه زدند. شرایط برای ابراهیمی به گونه ای است که به احتمال فراوان در رکوردگیری فردا شرکت خواهد کرد اما کیانوش رستمی با صلاحدید کادر فنی از انجام رکوردگیری معاف است و فقط برنامه تمرینی خودش را دنبال خواهد کرد.
۱۸ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.