مربی سابق تیم کشتی فرنگی نوجوانان: این تیم در مسابقات جهانی کار سختی پیش رو دارد

مربی سابق تیم کشتی فرنگی نوجوانان: این تیم در مسابقات جهانی کار سختی پیش رو دارد
مجید جهاندیده پس از نایب قهرمانی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند گفت: هرچند در مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان کار سختی پیش رو داریم اما امیدوارم این تیم بتواند در آن رقابت‌ها حداقل به دو مدال طلا دست پیدا کند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مربی سابق تیم کشتی فرنگی نوجوانان در این رابطه اظهار کرد: قهرمانی و نایب قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان را به مسئولان فدراسیون و مردم کشتی دوست ایران تبریک می‌گویم. به هرحال باید قبول کنیم که نایب قهرمانی این بار تیم کشتی فرنگی نوجوانان ما نه به خاطر کم کاری کادر فنی بلکه به خاطر سرمایه‌گذاری بسیار زیاد حریفان و رقیبان ما است که بدست آمده است. در حالی که فدراسیون کشتی ما برای تأمین اعتبار تیم‌های ملی خود با مشکلات بسیار مواجه است سایر کشورها تمام امکانات خود را بسیج کرده‌اند تا بتوانند این جایگاه‌های قهرمانی آسیا و جهان را از تیم‌های ایران پس بگیرند.

وی افزود: تیم کشتی فرنگی نوجوانان ما سال گذشته 6 مدال طلا کسب کرد ولی امسال فقط 3 طلا بدست آورده است که این به نوبه‌ی خود نگران کننده است.

جهاندیده با بیان اینکه وقتی سرمربیان تیم‌های کشتی فرنگی از نبود امکانات و عدم توجه کافی مسئولان ورزشی به فدراسیون کشتی گله می‌کنند مسئولان نباید به این گفته‌های بی‌اهمیت باشند تصریح کرد: کسب مدال بدون بودجه و شرایط کافی امکان پذیر نیست. ما اگر در همین مسابقات قهرمانی آسیا حداقل 6 تا 7 مدال طلا می‌گرفتیم آن وقت می‌توانستیم به جرأت بگوییم که نیمی از قدرت آسیا را تیم ملی ایران تشکیل می‌دهد و این تیم می‌تواند در مسابقات قهرمانی جهان هم به نتایج خوبی برسد ولی وقتی که در آسیا فقط 3 مدال طلا می‌گیریم اگر در جهانی 2 طلا هم بگیریم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

مربی سابق تیم کشتی فرنگی نوجوانان در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال امیدوارم مسئولان جدید وزارت ورزش توجه‌ی ویژه‌ای به فدراسیون کشتی داشته باشند تا این جایگاه‌های قهرمانی خود را در آسیا و جهان به سادگی از دست ندهیم.
۱۸ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.