سرمربی تیم ملی جوانان آرژانتین در کنار خولیو ولاسکو

سرمربی تیم ملی جوانان آرژانتین در کنار خولیو ولاسکو
خوان سیچلو سرمربی تیم ملی جوانان آرژانتین که در حال حاضر به منظور شرکت در رقابتهای والیبال قهرمانی جوانان جهان در برزیل به سر می برد، دوشنبه هفته آینده24 مرداد به منظور پیوستن به کادر فنی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران به عنوان مربی به تهران خواهد آمد و در کنار خولیو ولاسکو آغاز به کار می کند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛خوان مانوئل سیچلو یکی از مربیان توانمند والیبال دنیاست که از سال 2006 تعیین استراتژی تیم های پایه آرژانتین را بر عهده دارد.

سیچلو که کار حرفه ای خود را از ریورپلاته شروع کرده، در مرحله اول بعنوان بازیکن و سپس بعنوان مربی در چندین تیم  نوجوان مختلف در قهرمانی جهان کار کرده است.

او با کسب مقام چهارم در قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2007،‌ مقام  پنجم جوانان در قهرمانی جوانان همان سال و کسب مدال تاریخی برنز در قهرمانی جوانان جهان در سال 2009 نام خود در تاریخ والیبال آرژانتین ثبت کرد.

علاوه بر این سیچلو در سال 2008 ، با دو تیم ملی نوجوانان و جوانان آر‍ژانتین به دو پیروزی  مقابل برزیل دست پیدا کرد  و در رقابتهای والیبال قهرمانی آمریکای جنوبی نیز هدایت این تیم را برعهده داشته و امسال نیز برای مرتبه چهارم  است که در رقابتهای جهانی شرکت می کند.

گفتنی است این مربی خوش نام آرژانتینی،  تیم ملی ایران را در تورنمنت های اسلونی و اسلواکی همراهی می کند و  تا پایان مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا (7مهر ماه) در خدمت تیم ملی کشورمان خواهد بود.


۱۸ اَمرداد ۱۳۹۰ ۰۸:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.