نخستین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان - 2009سنگاپور؛ بازار فعالیت‌های فرهنگی کشور‌ها داغ است

بازار فعالیت‌های فرهنگی در هتل محل اقامت تیم‌های حاضر در بازی‌های آسیایی نوجوانان بسیار داغ است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی از سنگاپور، غرفه‌های فرهنگی کشورها که در هتل سوئیس محل اقامت تیم‌های حاضر در این بازی‌ها قرار دارد، هر روز بر میزان فعالیت و تنوع کاری خود اضافه می‌کنند و تمامی آنها با نصب LCDهای تلویزیونی به پخش تصاویر مختلف از کشورهای حاضر در این مسابقات می‌پردازند و از سوی دیگر صدای موسیقی‌های محلی کشورها در محل این غرفه‌ها به گوش می‌رسد.
ضمن آن که با توجه به رده‌ی سنی ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها مسوولان برگزاری زمینه‌ی بازی‌های فکری و همچنین فعالیت‌های هنری را برای آنها فراهم کرده‌اند که از جمله‌ی آنها ایجاد یک غرفه‌ی فرهنگی برای کشیدن نقاشی و نوشتن یادگاری است.
همزمان با ادامه‌ی  رقابتها  مسوولان برگزاری مسابقات تدابیر جدی‌تری را برای جلوگیری از شیوع این بیماری در میان ورزشکاران آغاز کرده‌اند.
یکی از موضوعاتی که رسانه‌های ورزشی سنگاپور به آن پرداخته بودند، دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان کره جنوبی و کره شمالی بود که با برتری سه بر صفر تیم کره جنوبی پایان یافت.
رسانه‌های سنگاپوری معتقد بودند در شرایطی که تنش‌های سیاسی این دو کشور را تا آستانه‌ی جنگ اتمی پیش برده است، نوجوانان کره‌ای این فرصت را یافتند تا در کنار یکدیگر به رقابتی جوانمردانه بپردازند. این رسانه‌ها پیشنهاد کردند تا مسوولان سیاسی این دو کشور با الهام از روح دوستی و محبت در این مسابقات خطر جنگ اتمی را از کشورهایشان برطرف کنند.
یکی از ویژگی‌های کشور سنگاپور جاذبه‌های فراوان طبیعی و سنتی این کشور است. البته مسوولان برگزاری بازی‌ها تاکنون برای حضور ورزشکاران در این مناطق تدبیری نداشته‌اند که این موضوع انتقاد ورزشکاران تیم‌های حاضر را در پی داشته است.

 

۱۳ تیر ۱۳۸۸ ۰۸:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.