مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان- امریکا؛تیراندازی با کمان ایران با برنز تیمی کامپوند به کار خودش پایان داد

سومین دوره از مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان امریکابا معرفی تیم ها و نفرات برتر در دورشته ریکرو و کامپوند به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی،در پایان سومین دوره مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان امریکا تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان با کسب یک مدال برنز در بخش تیمی کامپوند مردان، یک مقام چهارمی توسط مهتاب پارسا مهر در رشته کامپوند انفرادی بانوان و یک مقام ششمی توسط میلاد وزیری در رشته ریکرو انفرادی به کار خود پایان داد. در رشته کامپوند تیمی مردان، تیم‌های ملی ایران و فرانسه در دیدار رده‌بندی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 232 بر 231 به سود کشورمان به پایان رسید تا کاروان ایران با کسب یک مدال برنز آمریکا را ترک کند. مجید قیدی، امیر کاظم‌پور و بهزاد پاکزاد ترکیب تیم ملی در این دیدار را تشکیل دادند، ضمن اینکه کشورمان در مراحل قبلی السالوادور را شکست داده بود و در دیدار نیمه نهایی با شکست از آمریکا به دیدار رده‌ندی راه یافته بود.

در همین رشته و در بخش زنان آمریکا در دیدار فینال 229 بر 218 هند را شکست داد و در مسابقه برای کسب عنوان سومی کانادا 222 بر 216 از سد فرانسه گذشت. در این رشته تیم ملی زنان ایران که در مرحله اول مقابل کانادا شکست خورد در جدول رده‌بندی عنوان هفتمی جهان را به خود اختصاص داد. در رشته کامپوند انفرادی زنان مهتاب پارسامهر از ایران در دیدار رده‌بندی به مصاف لائورا لونگو از ایتالیا رفت و در نهایت با شکست با نتیجه 143 بر 138 از رسیدن به مدال برنز جهان بازماند. پارسامهر در حالی عنوان چهارمی جهان در آمریکا را به دست آورد که مدال طلای جام جهانی آنتالیا را در کارنامه رقابت‌های خود در سال جاری به ثبت رسانده بود. در دیدار فینال این رشته نیز دیگر کماندار ایتالیایی یعنی مارسلاتونیولی در تیر طلایی از سد اریکا آنشوتز از آمریکا گذشت و ضمن کسب عنوان قهرمانی جهان به مدال طلا رسید. در همین رشته و در بخش مردان راجر ویلت از آمریکا مقابل کماندار هموطنش به برتری رسید و قهرمان جهان شد. در این رشته همچنین پاکنی از ایتالیا به مدال برنز رسید. مردان ایران در کامپوند انفرادی در جدول رده‌بندی نهایی به توفیقی دست نیافتند. در رشته میکس کاپموند نیز آمریکا 158 بر 151 ایتالیا را شکست داد و قهرمان جهان شد. در این رشته دانمارک با غلبه بر فرانسه به عنوان سومی رسید. تیم ملی ایران در میکس کاپموند با ترکیب مجید قیدی و مهتاب پارسامهر به عنوان پنجمی جهان رسید.
۱۷ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.