قهرمانان جوانان جهان: می خواهم با دست پر از شانگهای برگردم

دارنده مدال طلای تالوی بانوان در رقابتهای جوانان جهان در سنگاپور گفت: برای تصاحب بهترین مدال تالوی بانوان در ششمین دوره مسابقات جوانان آسیا در شانگهای چین آماده هستم و امیدوارم بتوانم با دست پر از میدان خارج شوم.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک ؛ "مریم عصمتی" در آستانه حضور در رقابتهای جوانان آسیا در شانگهای چین در رده سنی 15 تا 18 سال بانوان اظهار داشت: با تمرینات فشرده ای که در طول 3 ماه جاری زیر نظر سرمربی چینی خانم "لو خائو" داشته ام برای کسب بهترین مدال در این رقابتها آماده ام.

 وی ادامه داد: تمام تلاش خود را در طول این مدت به کار بسته ام تا بتوانم با اجرای بهترین فرم در مصاف با بهترین ها شرق آسیا در این پیکارها بتوانم  قهرمانی را تکرار کنم.

دارنده مدال طلای رقابتهای آسیایی ماکائو در فرم "نن دائو" تصریح کرد: با توجه به تجربه حضور در رقابتهای آسیایی و جهانی و کسب مدال های رنگارنگ در این رقابتها در فرم های مختلف توانسته ام تا حدودی از نظر تکنیک و تاکتیک حریفان خود را بیشتر بشناسم هر چند که مصاف با کشورهای شرق آسیا که مدعی رشته تالو هستند کاری بیسار سخت خواهد بود.

قهرمان جوانان جهان افزود: چین، کره و ویتنام از رقبای اصلی ما در این پیکارها هستند و تقریبا با سطح تکنیکی آنها آشنا هستم. البته سرمربی چینی با شناخت بیشتری که از رقبای ما مخصوصا کشور چین دارند توانستند تا حد زیادی با آنالیز کردن اجرای فرم آنها به ما کمک کنند.

ملی پوش ارزنده تیم ملی تالوی کشورمان گفت: در اولین دوره رقابتهای جهانی ووشو که در اندونزی برگزار شد نیز توانستم مدال برنز را در فرم نن دائو کسب کنم هر چند که در حال حاضر برای مسابقات جهانی شانگهای در فرم "سن لو"(دست) آمادگی بیشتری دارم و امیدوام بتوانم با کسب بهترین عنوان زحمات بی شائبه مسئولین و مربیان را جبران کنم.
۱۶ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.