به مناسب فرا رسیدن روز خبرنگار؛پیام تبریک مهندس علی آبادی و افشارزاده به اصحاب رسانه

به مناسب فرا رسیدن روز خبرنگار؛پیام تبریک مهندس علی آبادی و افشارزاده به اصحاب رسانه
مهندس محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشار زاده دبیر کل ، در پیامهای جداگانه ای روز خبرنگار را به جامعه روزنامه نگاران و خبرنگاران کشور بخصوص اصحاب رسانه ورزشی تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه ، روزخبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه و اهل قلم ورزش کشور که صادقانه درراه اطلاع رسانی و خدمت به مردم بوده و مسئولین را با نقدهای دلسوزانه خود برای رسیدن به اهداف والای ورزش کشور یاری می کنند تبریک گفتند.

 در متن پیام تبریک مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:

امروزه با توجه به موفقیت های متعدد جوانان این مرز بوم در عرصه علم و ادب و هنر و ورزش،در عرصه داخلی و خارجی و همت مردم و دولت در سربلندی ایران عزیز، جایگاه خبرنگاران ازاین حیث قابل توجه است که با انعکاس مطلوب این موفقیت ها ضمن ایجاد افزایش وحدت ملی، جامعه را با تزریق روحیه سازندگی پر شتاب تر از گذشته بسمت تعالی سوق می دهد که در این بین موفقیت های ورزشی نیز جایگاه ویژه ای دارند.

ورزش نماد وحدت ملی و حلقه اتحاد و سلامتی ملل جهان است تا به این واقعیت  پی ببریم خبرنگاران حوزه ورزش چه مسئولیت مهمی برای ارائه اخبار و نقدهای دلسوزانه خود در برابر مسئولین و مردم کشور خود برای گسترش ورزش قهرمانی و همگانی در تمامی سطوح مختلف جامعه دارند.

لذا ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی اهل قلم و گزارشگران و تصویر برداران این عرصه که برای ثبت رویدادهای ورزشی تلاش شبانه روزی دارند برای تمامی اصحاب رسانه اعم از صدا و سیما،خبرگزاری های و نشریات ورزشی و غیر ورزشی آرزوی سلامتی دارم.

محمد علی آبادی
 رئیس کمیته ملی المپیک

بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در متن پیام تبریک خود به مناسب روز خبرنگار آورده است:

نه تنها 17 مرداد ماه هر سال، بلکه هر روز روز خبرنگار است روز نوشتن و خواندن،روز پا برجایی دنیایی از حرف و کلمات در قالب خط و تصویر و صدا ،روز به یادگار گذاشتن هزاران متن و صحنه تلخ و شیرین از ورزش برای آیندگان، میراث عظیمی که سالها بعد همچنان بر ارزش آن افزوده خواهد شد تا به این اهمیت پی ببریم برای آیندگان چه به یادگار می گذاریم.

روز خبرنگار روزی است که گویی قلم بار دیگر به مظهر عشق و درخشش تبدیل شده تا شما عزیزان بدانید چگونه می بایست به رغم بسیاری از کمبودها و سختی ها، با اطلاع رسانی درست و نقد و تحلیل های دلسوزانه برای بهبودی امور ورزش با تکیه بر حفظ منافع اسلامی و ملی خود گام بردارید.
و چه بسیار در رقابتهای متعدد بین المللی به عینه شاهد بودم برای تشویق هوطنان خود  در مسابقات فریاد می زنید، دست به دعا بر می داریدو برای هر پیروزی لبخند و برای هر شکستی اشک می ریزید.

نقدهای شما همیشه چراخ راه ما بوده و همچنان نیازمند تلاشهای شما برای ثبت تاریخی موفقیتهای ورزشی ایران اسلامی هستیم.
برادران، خواهران ،دوستان، خبرنگاران و در یک کلام زحمتکشان بی ادعا ...روزتان در این ماه عزیزمبارک.

بهرام افشار زاده
دبیر کل کمیته ملی المپیک










۱۶ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.