مدرس دوره بین المللی مربیگری کوهستان و BMX؛امکانات ایران آرزوی بسیاری از کشورهای جهان است

هری هنریکس مدرس دوره بین المللی آموزش مربیگری دوچرخه سواری کوهستان و BMX با اشاره به اینکه آینده درخشانی در انتظار دوچرخه سواری ایران است، گفت: بسیاری از کشورهای جهان، آرزوی داشتن امکانات دوچرخه سواری ایران را دارند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛هری هنریکس مدرس هلندی دوره بین المللی آموزش مربیگری دوچرخه سواری کوهستان و BMX در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری افزود: در این دوره آموزشی، اطلاعات و اصول بنیادی مربیگری دوچرخه سواری کوهستان با توجه به پیشرفت روز افزون آن، در سطح بسیار خوبی در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

وی در رابطه با رشته BMX نیز تاکید کرد: با توجه به اینکه این رشته یکی از رشته های جدید دوچرخه سواری محسوب می شود، شرکت کنندگان در این کلاس آموزشی، به دنبال یادگیری تمام مسائل مربیگری این رشته بودند.

هری هنریکس گفت: یکی از نقاط قابل توجه این دوره آموزشی، آشنایی شرکت کنندگان با مربیگری در تمام رشته های دوچرخه سواری بود، که این امر سطح دوره مربیگری بین المللی دوچرخه سواری کوهستان و BMX را افزایش داد.

مدرس هلندی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) درباره آینده رشته BMX در ایران تصریح کرد: BMX ورزشی بسیار جذاب و دیدنی است، بسیاری از دوچرخه سواران مشهور جهان، فعالیت خود را در رشته BMX آغاز کرده اند، با توجه به آغاز فعالیت این رشته در ایران، برای پیشرفت و بهبود عملکرد آن باید اقدامات بیشتری صورت پذیرد که خوشبختانه اقدامات اولیه صورت گرفته است.

وی افزود: طی مذاکرات صورت گرفته با علی زنگی آبادی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران، وی به اقدامات در دست اجرا برای این رشته از جمله ساخت و راه اندازی پیست BMX و نیز آموزش قوانین پایه این رشته به مربیان داخلی اشاره کرد.

هری هنریکس گفت: فدراسیون دوچرخه سواری ایران تلاش بسیار زیادی در زمینه پیشرفت BMX در داخل کشور انجام داده است اما برای دستیابی به اطلاعات به روز این رشته باید اقدامات بسیاری انجام پذیرد و با توجه به امکاناتی که در ایران به این رشته اختصاص داده شده است، به طور حتم در آینده به تمام اهداف خود خواهند رسید.

مدرس هلندی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) درباره تجهیزات این رشته در داخل ایران یادآور شد: داشتن یک مجموعه مختص دوچرخه سواری در ایران وهمچنین برنامه هایی در جهت گسترش این مجموعه، برای بسیاری از کشورها یک آرزوی بزرگ است، به عنوان مثال در هلند که دوچرخه سواری اش زبانزد است تنها چند سال است که تعداد پیست های این رشته ورزشی به بیش از دو عدد رسیده است.





دوره مربیگری بین المللی کوهستان و BMX از پنجم الی چهاردهم مردادماه درکمپ تیم های ملی و پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
۱۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.