سهرابی : تعداد زیادی را به جرگه داوران تکواندو معرفی می کنیم

کلاس داوری کیوروگی درجه سه تکواندو از روز دوشنبه دهم مرداد به مدت 4 روز به میزبانی شهرستان رباط کریم در سالن آزادگان برگزار گردید.

در این کلاس حدود 64 تکواندوکار متقاضی داوری حضور داشتند و جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو تهران در این باره گفت:دراین دوره با هدف تربیت داوران کیوروگی و آشنایی آنان با آخرین اصلاحات بین المللی و قوانین داوری برگزار شد.

سهرابی ضمن بیان مطلب فوق خاطر نشان کرد: در بخش عملی و علمی این کلاس تعداد قابل ملاحظه ای را به جرگه داوران توانمند استان اضافه خواهد کرد.
داور بین المللی کشورمان عنوان داشت : متقاضیان با علاقمندی فراوان از آموزشهای داده شده در کلاس استقبال کردند و به فراگیری نکات مورد نظر پرداختند.
وی ادامه داد : در روز پایانی تکواندوکاران عملکرد مثبتی ارائه دادند و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد قضاوتهای عادلانه آنان باشیم .

سهرابی با اشاره به اینکه قاضیان شیاپ چانگ مسئولیت خطیری در قبال ایجاد انگیزه در بازیکنان عهده دار هستند، افزود: داوران با موقعیت حساسی که دارند می توانند با قضاوتهای شایسته و عادلانه بازیکنان را تشویق به بهبود عملکرد و توانایی تاکتیکی کنند و با قضاوتهای اشتباه و نادرست موجب از بین بردن انگیزه در مبارزین شوند.

سکاندار هیئت تکواندو استان تهران  در پایان از میزبانی شایسته هیئت رباط کریم  و اداره تربیت بدنی این شهرستان تشکر کرد.
۱۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.