کشتی فرنگی نوجوانان آسیا- تایلند؛فرنگی کاران نوجوان ایران نایب قهرمان آسیا شدند

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب 3 مدال طلا، 4 نقره و 2 مدال برنز پس از تیم قرقیزستان 87 امتیازی با 86 امتیاز نایب قهرمان آسیا شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در روز پایانی رقابتهای کشتی فرنگی نوجوانان آسیا و در وزن 76 کیلوگرم مسعود مرادی در دور اول استراحت داشت و در دور دوم به مصاف کشتی گیری از سوریه رفت و تایم اول 2 بر صفر و تایم دوم یک بر صفر را به سود خود تمام کرد. مرادی با این پیروزی راهی دیدار نیمه نهایی شد و رو در روی حریفی از ازبکستان قرار گرفت که در تایم اول یک بر صفر به پیروزی رسید اما در تایم دوم با همین امتیاز، نتیجه را با نادوری واگذار کرد تا همه چیز در تایم سوم مشخص شود. مرادی در تایم سوم ناباورانه نتیجه را 2 بر صفر واگذار کرد تا از رسیدن به فینال محروم شود. مرادی در دیدار رده بندی به مصاف فرنگی کار قزاقستان رفت که در تایم اول با حساب یک بر صفر پیروز شد و در تایم دوم نیز حریف را ضربه فنی کرد تا به مدال برنز وزن 76 کیلوگرم رقابتهای قهرمانی آسیا برسد. در وزن 85 کیلوگرم امیرحسین خانپور در دور اول استراحت داشت و در دور دوم به مصاف کشتی گیر تاجیکستانی رفت که در دو تایم با ننایج مشابه 2 به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. خانپور در دیدار نیمه نهایی به مصاف کشتی گیر هند رفت و در تایم اول یک بر صفر و در دو تایم دوم با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید و تایم سوم را هم مقتدرانه با حساب 7 بر صفر به اتمام رساند تا فینالیست این وزن شود. وی در دیدار پایانی مقابل حریف قرقیزستانی در دو تایم با نتیجه صفر بر 3 و صفر بر یک شکست خورد و به مدال نقره دست یافت. در وزن 100 کیلوگرم آرش عرب که پس از استراحت در دور نخست در دور دوم حریف کره جنوبی را شکست داده بود، در نیمه نهایی با نماینده هندوستان کشتی گرفت که در دوتایم با نتایج سه بر صفر و چهار بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در دیدار رده بندی در دو تایم با نتیجه یک بر صفر و سه بر صفر حریف قزاقستانی را برد و صاحب مدال برنز شد.

تیم ایران در روز نخست این مسابقات صاحب 3 مدال طلا و 3 مدال نقره شده بود و در مجموع با کسب 3 مدال طلا، 4 نقره و 2 مدال برنز پس از تیم قرقیزستان 87 امتیازی با 86 امتیاز نایب قهرمان شد و هندوستان با 73 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.