رقابتهای جهانی تیرو کمان-آمریکا؛هفت کماندار ریکرو و کامپوند ایران به دور دوم حذفی راه یافتند

رقابتهای جهانی تیرو کمان-آمریکا؛هفت کماندار ریکرو و کامپوند ایران به دور دوم حذفی راه یافتند
مرحله سوم جام جهانی تیراندازی باکمان در آمریکا با صعود هفت کماندار ریکرو و کامپوند کشورمان به دور دوم این مرحله از مسابقات پیگیری شد.
      
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، مرحله حذفی و انفرادی سومین مرحله از جام جهانی تیراندازی باکمان در "اوگدن" آمریکا امروز پنجشنبه با حضور تیراندازان کشورمان پیگیری شد.

در بخش ریکرو مردان نادر منوچهری از سد کماندار مکزیک گذشت تا در دور بعد حریف نماینده هندوستان شود. میلاد وزیری هم که در دور نخست در رده بندی انفرادی عنوان دهم را در اختیار گرفته بود، تیراندازی از استرالیا را شکست داد. وی در دور دوم حذفی با نماینده فرانسه روبه‌رو خواهد شد.

در کمان ریکرو زنان نیز زهرا دهقان و زهرا شمس هر دو در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شدند اما در در مرحله دوم حذفی برابر نمایندگان دانمارک و ایتالیا نتیجه را واگذار کردند تا از دور رقابت‌ها حذف شوند. نجمه آبتین دیگر تیرانداز ایران هم برابر حریفی از استرالیا باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

دیروز  همچنین در کمان کامپوند مردان امیر کاظم‌پور برابر کمانداری از دومنیکن پیروز شد و به دور بعد صعود کرد. وی در این مرحله به مصاف نماینده دانمارک می رود. بهزاد پاکزاد نیز بعد از پشت سرگذاشتن کمانداری از نروژ با حریفی از کانادا مسابقه خواهد داد. در این بخش حمزه نکویی به حریفی از هند باخت و حذف شد. این نتایج در حالی رقم خورد که مجید قیدی در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد تا در دور بعد به مصاف نماینده آلمان برود.

در کمان ریکرو بانوان هم مهتاب پارسامهر و سیده ویدا حلیمیان مرحله اول حذفی را با قرعه استراحت پشت سر گذاشتند تا در دور دوم با نماینده‌های بلژیک و هند مسابقه دهند. در این بخش معصومه علیپور و انسیه حاجی انزهایی هم به حریفانی از مکزیک باختند.

تیم های کامپوند و ریکرو زنان و مردان ایران نیز با صعود به مرحله حذفی فردا به مصاف رقیبان خود خواهند رفت. تیم کامپوند زنان و مردان به ترتیب با کانادا و السالوادور مسابقه داده و تیم های ریکرو زنان و مردان هم با چین و هند روبه‌رو می شوند.

سومین مرحله از رقابت‌های جام جهانی تیراندازی با کمان از 11 تا 15 مردادماه در "اوگدن" آمریکا پیگیری می شود.


۱۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.