اردونشینان وزنه برداری برای رکوردگیری چهارشنبه آماده می شوند

اردونشینان وزنه برداری برای رکوردگیری چهارشنبه آماده می شوند
پس از سپری کردن دو هفته تمرین سنگین و پرفشار، از فردا فشار تمرینات ملی پوشان وزنه برداری کاهش می یابد تا بدن های آنها برای رکوردگیری روز چهارشنبه (19 مرداد) به شرایط مطلوب آمدگی نزدیک شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ 17 وزنه بردار حاضر در اردو امروز آخرین تمرین ماکزیمم خود را سپری می کنند، چراکه طبق برنامه ریزی کادر فنی از فردا (یکشنبه) روند تمرینات به شرایط گذشته بازخواهد گشت. اردونشینان روز یکشنبه یک جلسه و روز دوشنبه دو جلسه تمرین خواهند کرد و روز سه شنبه فقط نرمش و انجام حرکات کششی در دستور کار قرار دارد. چهارشنبه نیز روز رکوردگیری از ملی پوشان است و کوروش باقری در نظر دارد با توجه به وزنه هایی که شاگردانش در این روز بالای سر می برند اولین غربال تیم ملی وزنه برداری را برای حضور در مسابقات جهانی پاریس با کشیدن خط قرمز روی نام برخی از اردونشینان انجام دهد.

هم اکنون مجید عسگری، جابر بهروزی، مرتضی رضائیان، سجاد بهروزی، کیانوش رستمی، احد سنجابی، سعید محمدپور، اصغر ابراهیمی، محمدرضا براری، عماد باقری، میلاد رستگار، نواب نصیرشلال، بهادر مولایی، علیرضا کاظمی نژاد، رضا عاشوری زاده، سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی 17 وزنه بردار حاضر در اردوی تیم ملی هستند که از میان آنها  حداقل 5 وزنه بردار در پایان رکوردگیری روز چهارشنبه از اردوی تیم ملی خط خواهند خورد.
۱۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.