مسابقات بوکس قهرمانی آسیا؛حذف امیر بخشی زاده در روز نخست

مسابقات بوکس قهرمانی آسیا؛حذف امیر بخشی زاده در روز نخست
امیر بخشی زاده مشتزن وزن منهای 64 کیلو گرم تیم ملی کشورمان در نخستین روز از رقابتهای بوکس قهرمانی آسیا که در اینچون کره جنوبی در حال برگزاری است با شکست از حریف خود از دور رقابتها حذف شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این رقابتها که از روزگذشته با حضور 137 مشتزن از 23 کشور آسیایی آغاز شد،4 نمانیده ایران با سرمربیگری غلامرضا کریمی به مصاف رقبای خود می روند.

در روز نخست این رقابتها امیر بخشی زاده در وزن منهای 64 کیلو گرم با نتیجه 16 بر 12 از حریف  ترکمنستانی شکست خودر و  از دور رقابتهای کنار رفت.
در ادامه این رقابتها فردا مهدی پور در وزن منهای 60 کیلو گرم به مصاف نماینده ای ازکشور چین می رود  و در وزن منهای 90 کیلو گرم محمد نوری با حریفی از قرقیزستان روبرو خواهد شد.

در روز سه شنبه نیز در وزن مثبت 91 کیلو گرم عبدالمجید سپهوندی بعد از استراحت در روز نخست می بایست به مصاف حریفی از کشور کویت برود.

چین، هند، اندونزی ،چین تایپه ،ایران، عراق، ژاپن، اردن، قزاقستان، کویت، قرقیزستان ،لائوس، مغولستان، نپال ،پاکستان، فلسطین، فیلیپین، سریلانکا، سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و کره جنوبی ،از جمله کشورهای حاضر در این رقابت های می باشند.
۱۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.