کشتی نوجوانان آسیا- تایلند؛فرنگی کاران دور نخست را با پیروزی آغاز کردند

کشتی نوجوانان آسیا- تایلند؛فرنگی کاران دور نخست را با پیروزی آغاز کردند
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا از ساعت 13 امروزبوقت محلی در سالن کشتی مرکز ورزش بانکوک تایلند آغاز شد و فرنگی کاران اوزان نخست کشورمان دور اول را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛این رقابتها از ظهر امروز با پیکار فرنگی کاران هفت وزن اول آغاز شد که طی آن محمد پیامنی در وزن 42 کیلوگرم در دور اول رو در روی حریف قزاق قرار گرفت و موفق شد این کشتی را با در سه تایم به سود خود به اتمام برساند. پیامنی تایم اول را با حساب صفر بر یک به حریف واگذار کرد ، اما در تایم دوم با نتیجه یک بر صفر و  تایم سوم با ضربه فنی برتری خود را به این فرنگی کار قزاق اثبات کرد.

بر این اساس در وزن 50 کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف حریفی از ژاپن رفت و توانست این کشتی گیر را در همان ابتدای کار ضربه فنی کند و راهی دور بعد شود.در وزن 54 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با فرنگی کار تایوانی رو در رو شد و در دو تایم با نتیجه مشابه 6 بر صفر به پیروزی رسید.

همچنین در وزن58 کیلوگرم پژمان پشتام دور اول را با پیروزی بر حریف ترکمنستانی خود آغاز کرد و توانست این حریف را در سه تایم با نتایج صفر بر 3، 3 بر یک و 4 بر 2 شکست دهد.در  وزن 69 کیلوگرم نیز علی شریفی به میدان رفت و در دور اول و در یک دیدار یکطرفه توانست حریف تایلندی خود را در دو تایم با نتایج 6 بر صفر و 3 بر صفر شکست دهد.

لازم به یادآوری است رضا خدری و پیام بویری در اوزان 46 و 63 کیلوگرم در دور اول با قرعه استراحت روبرو شدند.

رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا از امروز پنجشنبه در بانکوک تایلند آغاز شده و فردا جمعه با پیکار مدعیان سه وزن دوم به پایان می رسد.

مسابقات کشتی آزاد شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار می شود.
۱۳ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.