گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپو؛کسب 4 مدال در رشته دوومیدانی

گزارش خبرنگار  اعزامی از سنگاپو؛کسب 4 مدال در رشته دوومیدانی
مسابقات دو و میدانی نخستین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان با کسب یک مدال طلا، 2 مدال نقره و یک مدال برنز برای تیم ایران در سنگاپور به پایان رسید.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگاز اعزامی به سنگاپور، در رقابت‎های دو ومیدانی نخستین دوره بازی‏های آسیایی نوجوانان برای تیم ایران نازنین گل احمدی در ماده پرتاب وزنه مدال طلا گرفت. امیر بیرانوند در دوی 800 متر و 1500 متر به ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شد. مهدی کارگرنژاد نیز یک مدال نقره در ماده پرتاب وزنه پسران به کاروان ورزشی ایران هدیه کرد.
در روز پایانی رقابت‎های دو ومیدانی تیم دو 4 در 200 متر ایران به مقامی بهتر از هفتمی دست نیافت. این تیم متشکل از زهرا رئیسی، مه‌ لقا خان باباشی، معصومه خادمی و مژگان پاکدل با ثبت رکورد یک دقیقه و 53 ثانیه و 54 صدم ثانیه عنوان هفتمی را به دست آورد. در این ماده تیم تایلند با رکورد یک دقیقه و 44 ثانیه و 29 صدم ثانیه اول شد. تیم‎های ژاپن و سریلانکا نیز در رده‎های دوم و سوم جای گرفتند.
همچنین در ماده پرش ارتفاع مصطفی اونق در میان 9 ورزشکار شرکت‎کننده با ثبت رکورد یک متر و 94 سانتی‏متر در جایگاه ششم ایستاد. در این ماده "وی رن" از چین با رکورد 2 متر و 2 سانتی‎متر صاحب مدال طلا شد. ورزشکاران کره‎جنوبی و قزاقستان نیز دوم و سوم شدند.
مسابقات دوومیدانی نخستین دوره بازی‎های نوجوانان آسیا در حالی در ورزشگاه "بیشان" به پایان رسید که محمد علی آبادی، کیومرث هاشمی، بهرام افشارزاده و دیگر مدیران سازمان تربیت بدنی از نزدیک شاهد رقابت شرکت‎کنندگان در این پیکارها بودند.
در پایان این رقابت‏ها گروه موسیقی سنگاپور با اجرای برنامه روی چمن ورشگاه توجه حاضرین را به خود جلب کرد. اما تلخ‎ترین صحنه در روز پایانی این رقابت‏ها ناراحتی امیربیرانوند بود که با وجود کسب مدال نقره ماده دو 800 متر ناراحت بود که قهرمانی این ماده را با یک صدم ثانیه از دست داده است. وی از این بابت خود را سرزنش می‎کرد و اشک می‎ریخت.
با اتمام رقابت‏های دوومیدانی نخستین دوره بازی‏های آسیایی نوجوانان، دوندگان کشورمان امروز(شنبه) سنگاپور را به مقصد کشورمان ترک می‏کنند.

 

۱۳ تیر ۱۳۸۸ ۰۸:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.