سرپرست کاروان ایران: ایران جزو 10 کشور برترآسیا خواهد بود/ از برخی رشته ها توقع مدال نداریم

سرپرست کاروان ایران: ایران جزو 10 کشور برترآسیا خواهد بود/ از برخی رشته ها توقع مدال نداریم
کیومرث هاشمی سرپرست کاروان ورزشی ایران در نخستین دوره بازیهای نوجوانان آسیا اعلام کرد که ورزشکاران ایرانی در پایان این پیکارها در بین 10 کشور برتر قرار می گیرند.

کیومرث هاشمی در گفتگو با خبرنگار اعزامی به سنگاپور با بیان این مطلب افزود: فکر می کنم تا به امروز که 3 روز از آغاز بازیهای آسیایی نوجوانان می گذرد، ورزشکاران ایرانی عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته اند.
وی افزود: کسب مدال طلا در رشته پرتاب وزنه و صعود به فینال برخی مواد دوومیدانی نشان می دهد که ورزشکاران کشورمان در رده های پایه ای رشد خوبی داشته اند. باید توجه داشته باشید که مسابقاتی تحت عنوان بازیهای نوجوانان آسیا برای اولین بار برگزار می شود و ورزشکاران ایرانی نیز برای نخستین بار حضور در چنین میدانی را تجربه می کنند.
معاون فنی سازمان تربیت بدنی خاطرنشان کرد: ما در بازیهای آسیایی نوجوانان در رشته هایی شرکت کرده ایم که از ورزشکاران آن رشته ها توقع مدال نداشتیم. ما در بازیهای آسیایی و المپیک بیشتر در رشته هایی چون تکواندو، کشتی و وزنه برداری موفق به کسب مدال شده ایم که متاسفانه در بازیهای سنگاپور مسابقات در این رشته ها برگزار نمی شود.
وی افزود: نوجوانان ایران در رشته هایی چون والیبال، کشتی و تکواندو سرآمد دنیا هستند و اگر در سنگاپور هم مسابقاتی در این رشته ها برگزار می شد، بدون شک جایگاه ایران در بین کشورهای برتر قرار می گرفت.
وی با ابراز رضایت دوباره از عملکرد ورزشکاران ایرانی در بازیهای آسیایی نوجوانان افزود: به عقیده من ورزشکاران ایرانی این توانایی را دارند که در پایان بازیهای سنگاپور در بین 10 کشور برتر قرار گیرند.
هاشمی در ادامه تصریح کرد: بازیهای آسیایی سنگاپور در 10 رشته ورزشی برگزار می شود و ما فقط در 7 رشته به رقابت با دیگر کشورها می پر دازیم. انتظار ما از ورزشکاران رشته های مختلف بیش از اندازه نیست و انتظار زیادی از آنها نداریم. مثلا از تیرانداز نوجوانی که برای اولین بار در یک میدان بین الممللی حضور یافته است انتظار کسب مدال نداریم.
کاروان ورزشی ایران در پایان سومین روز از بازیهای آسیایی نوجوانان در بین 43 کشوور شرکت کننده با یک مدال طلا و یک مدال برنز عنوان دهم را در اختیار دارد.
 
 


۱۲ تیر ۱۳۸۸ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.