زنجان میزبان اردوی تیم ملی روئینگ بانوان

پس از تصویب اعضاء هیات رئیسه و با مساعد بودن شرایط سد گلابر زنجان قایقرانان تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان تمرینات خود را از امروز 11 مرداد ماه در این سد ادامه خواهند داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پس از بازدید عمران پورعسگرپرست رئیس کمیته روئینگ و مایک دیوید هیل سرمربی تیم ملی بانوان کشورمان از سد گلابر زنجان و تصویب اعضاء هیات رئیسه فدراسیون مقرر گردید تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان که پیش از این اردو های خود را در بندر انزلی برگزار می کرد، تمرینات خود را در سد گلابر دنبال کنند.

بدین ترتیب نهمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بانوان از امروز با حضور 29 قایقران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در سد گلابر زنجان برگزار خواهد شد.
این مرحله از اردوی تیم ملی به مدت 3 هفته و تا 29 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

بهناز مراد خانی به عنوان کمک مربی تیم ملی جوانان و زهرا مومیایی به عنوان کمک مربی تیم ملی بزرگسالان به مایک دیوید هیل سرمربی تیم ملی کمک خواهند کرد.

مریم سعیدی، سولماز عباسی، مبینا بختیاری، ملیکا علینژاد، الیکا افشاری، گوهر علی پور، سعیده امیرشکری و مهرناز سالاری از تهران، هانیه خرسند، نازنین ملائی، شادی فرج پور، منا رمضانی، حمیرا برزگر، لادن نائبیی و سوگل متدین از گیلان، مهسا جاور، منا شادمهر، فرحناز عشقی، پریسا احمدی، هما خالقی، رقیه بی ستونی، الهام محمدی، فریبا هیجرودی از زنجان، شیما جباری و الهه باکار از مازندران، رویا عباسی و صحرا اکبری از آذربایجان غربی، نازنین رحمانی از کرمانشاه و فاطمه ساریخانی از فارس نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

شایان ذکر است قایقرانان کشورمان مهرماه امسال مسابقات قهرمانی آسیا را در شهر هاوچیون کره جنوبی در پیش دارند. این رقابتها در 9 ماده رده سنی جوانان و در 14 ماده رده سنی بزرگسالان 2 بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.
۱۱ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.