داراب ریاحی: روند صعودی وزنه برداری استمرار خواهد داشت

دبیر فدراسیون وزنه برداری با اشاره به اینکه موفقیت های یک سال گذشته وزنه برداری نمی تواند اهداف بزرگ آینده را تحت الشعاع قرار دهد، از تلاش مضاعف خانواده وزنه برداری برای استمرار بخشیدن به این پیروزی ها خبر داد.


دبیر فدراسیون وزنه برداری با اشاره به اینکه موفقیت های یک سال گذشته وزنه برداری نمی تواند اهداف بزرگ آینده را تحت الشعاع قرار دهد، از تلاش مضاعف خانواده وزنه برداری برای استمرار بخشیدن به این پیروزی ها خبر داد.

داراب ریاحی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری عنوان کرد: «ما سال گذشته و در مسابقات جهانی آنتالیا در جمع 6 تیم برتر دنیا قرار گرفتیم و همین موفقیت باعث شد نام وزنه برداران ایرانی پس از سالها دوباره در جمع کشورهای صاحب اعتبار دنیا مطرح شود.  امسال هم تیم وزنه برداری جوانان کشورمان در مسابقاتی که همه مدعیان حضور داشتند توانست برای اولین بار قهرمان شود تا دنیا بداند وزنه برداری ایران بار دیگر می خواهد در جمع برترین های این رشته آقایی کند. امروز تلاش همه ما این است که این روند صعودی را استمرار ببخشیم، که البته با مدیریت خوب حسین رضازاده امیدواری های زیادی هم برای رسیدن به نتایج بهتر در آینده وجود دارد.»

وی با تمجید از عملکرد خوب رئیس فدراسیون وزنه برداری افزود: « حالا مثل روز روشن است که رضازاده علاوه بر اینکه یک قهرمان موفق است، به عنوان مدیری موفق در حال خدمت به وزنه برداری کشور است. فدراسیون وزنه برداری با مدیریت خوب حسین رضازاده و با تلاش کلیه همکاران در فدراسیون و مسئولان هیات های ورزشی استان ها توانسته با وجود همه کمبودها و مشکلات مسیر خوبی را در پیش بگیرد. بدون شک تلاش های فدراسیون وزنه برداری با به دست آمدن این افتخارات پایان نمی پذیرد، بلکه در تمامی ابعاد ادامه خواهد داشت تا در آینده نیز روند این پیروزی ها ادامه داشته باشد.»

ریاحی همچنین با تحسن کوروش باقری و نام بردن از او به عنوان یکی از بهترین مربیان وزنه برداری دنیا ادامه داد: «باقری زمانی قهرمان جوانان جهان شد و بعد در رده سنی بزرگسالان هم عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد. جای بسی افتخار است که حالا در کسوت مربیگری هم کوروش باقری یکی از بهترین های دنیا است. او با ارائه یک برنامه مدون و با حاکم کردن نظم و انضباط  تیمی در اردو، مدال های خوش رنگ فراوانی را برای وزنه برداری ایران در همین مدت کوتاه یک سال به ارمغان آورد.»

دبیر فدراسیون وزنه برداری با اشاره به برنامه های آتی این فدراسیون در رسیدن به موفقیت های بعدی خاطرنشان کرد: «در حال حاضر تیم ملی وزنه برداری برنامه های خود را برای حضور در مسابقات جهانی پاریس آغاز کرده و این امیدواری وجود دارد که با یک برنامه ریزی اصولی بتوان به اهداف مورد نظر که همان کسب سهمیه کامل المپیک و حضوری پررنگ در بازیهای المپیک لندن است دست یافت.»

ریاحی در پایان اجرای دقیق و منظم تقویم سالیانه فدراسیون را از اولویت های کاری خود و همکارانش در فدراسیون قلمداد کرد و افزود: «همانطور که گفتم موفقیت های فدراسیون یک بعدی نخواهد بود. ما طبق تقویم فدراسیون همچون سال گذشته حرکت اصولی خود را شروع کرده و ادامه می دهیم. در همین راستا تا به امروز چند کارگاه آموزشی برای مربیان و وزنه برداران مستعد در استان های مختلف از جمله گلستان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و هرمزگان برگزر کرده ایم که این برنامه همچنان در دستور کار فدراسیون قرار دارد.  در بخش داروان شاهد یک دوره کلاس ارتقا داوری با حضور داروان ملی و بین المللی کشورمان بودیم و البته در سازمان لیگ هم حرکت های خوبی انجام شده تا جایی که بیش از 10 تیم برای حضور در رقابتهای لیگ امسال اعلام آمادگی کرده اند و این امیدواری هست که رقابتهای امسال به مراتب با کیفیت تر  از سال گذشته برگزار شود.»

    * نویسنده:
    *
۱۱ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.