رییس فدراسیون دوچرخه سواری:دکترعباسی با به کارگیری افراد متخصص، افق روشنی را برای ورزش ایران ترسیم خواهد کرد

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بااشاره به تخصص و پیشینه کاری دکتر عباسی وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش گفت: وی قطعا با به کارگیری افراد متخصص ورزشی در بخشهای تصمیمی گیری ، می تواند افق روشنی را برای ورزش ایران ترسیم کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران علی زنگی آبادی در مورد معرفی محمد عباسی به عنوان وزیر ورزش و جوانان به مجلس تصریح کرد: عباسی فرد بی تجربه ای نیست. وی در کارنامه خود سابقه حضور در یک وزارتخانه دیگر را داشته و در بحث های کلان مدیریتی، سوابق بسیار زیادی دارد.

وی با مثبت خواندن فعالیتهای وی در پستهای مدیریتی پیشینش ادامه داد: فکر می کنم عباسی با به کارگیری افراد متخصص ورزشی در کنار خود، می تواند آینده خوبی را برای ورزش رقم بزند.

وی اظهار داشت: اگر عباسی نظر کارشناسان ورزشی را جویا شود، مطمئنا می تواند دراین امر موفق باشد. قرار نیست او در مسائل فنی ورزش دخالت کند. وی باید در راس هرم به مدیریت و برنامه ریزی بپردازد. اگر در کنار عباسی یک تیم کارکشته ورزشی قرار داشته باشد، قطعا موفق خواهد شد.


زنگی آبادی تصریح کرد: طی مدتی که وی به عنوان سرپرست وزارتخانه ورزش و جوانان فعالیت کرده، بخشی از بودجه فدراسیون ها پرداخت شده است که عباسی با این کار فدراسیون ها را بلاتکلیفی خارج کرد.
۱۱ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.