رییس فدراسیون تیراندازی:برنامه های دکتر عباسی عقب ماندگی چند ماه اخیر ورزش را جبران می کند

رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان با مثبت ارزیابی کردن برنامه های ارائه شده دکتر عباسی گفت: برنامه تدوین شده از سوی دکترعباسی برای تشکیل وزارتخانه ورزش و جوانان و ادراه امور مربوطه بسیار مناسب و کارشناسی شده است و قطعا با این برنامه نه تنها عقب ماندگی چند ماه اخیر ورزش کشورمان جبران می شود، بلکه آینده روشنی نیز در انتظار ورزش ایران خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛سید مهدی هاشمی در گفت وگو با پایگاه خبری ورزش ایران اظهار داشت:همانطور که از قبل قابل پیش بینی بود دکتر عباسی با توجه به سابقه مدیریتی اش در همین مدت اندک نشان داد گزینه خوبی برای هدایت ورزش ایران خواهد بود.

وی افزود: متاسفانه در ماه های اخیر اکثر فدراسیون ها بدلیل نبود متولی ورزش دچار سرگردانی و افت شدید شده اند. این مسئله برای کشوری که قرار است کمتر از یک سال دیگر ورزشکارانش را راهی المپیک لندن کند اصلا مناسب نیست به همین خاطر معتقدم نمایندگان مجلس باید هر چه سریعتر به این امر رسیدگی کرده و با معرفی وزیر ورزش جامعه ورزش را از نگرانی خارج کنند.

وی با اشاره به برنامه های ارائه شده از سوی دکتر عباسی برای اداره وزارتخانه ورزش و جوانان اظهار داشت: این برنامه کاملا کارشناسی شده و طبق اصول مدیریتی تدوین شده که هم ورزش و هم امور جوانان را مورد توجه قرار داده است.

هاشمی تصریح کرد: آنچه که پیش از همه اهمیت داشت نگاه جمع گرانه دکتر عباسی در تدوین این برنامه بود، وی برای ارائه برنامه اش از نظرات تمامی کارشناسان ورزش و حوزه جوانان استفاده کرد. نقطه قوت در سوابق ایشان، بکارگیری نیروهای متعهد، متخصص ، کارآمد و تکیه بر عقلانیت است.

وی ادامه داد: تخصص علمی دکتر عباسی در مدیریت و برنامه های استراتژیک در کنار محبوبیت ایشان در کابینه دولت ، مجلس و جامعه ورزش قطعا راه او را برای رسیدن به این مسئولیت را هموار خواهد کرد.
۱۱ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.