نشست هیات رییسه فدراسیون جانبازان و معلولین؛خسروی وفا :تشکیل کمیسیون بانوان در فدراسیون تصویب شد

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان از تشکیل کمیسیون بانوان در فدراسیون جانبازان و معلولین به ریاست بتول مشرف جوادی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولان محمود خسروی وفا گفت: جلسات هیات رییسه فدراسیون طبق برنامه هر ماه یک بار تشکیل می شود و در این جلسات سعی شده شرح وظایف برنامه‌های پنج ساله را در هیات رییسه مطرح و به عنوان هدف اصلی پیگیری‌ کنیم.

وی در خصوص کلیات این جلسه خاطر نشان کرد: در این جلسه به گزارش عملکرد کمیسیون‌هایی که در ماه‌های گذشته فعالیت داشتند، پرداخته شد.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولین با اشاره به نصب تندیس یادبود شهدای هواپیمای ایرباس گفت: در این جلسه همچنین از ورزشکاران استان فارس به سبب اجرای مراسم نصب تندیس در اعماق آب‌های خلیج فارس در سالروز حمله ناجوانمردانه ناو آمریکایی به ایرباس ایرانی تقدیر به عمل آمد.

خسروی وفا ادامه داد: همه ساله یک برنامه ویژه ی شنای جانبازان در منطقه مذکور جهت بزرگداشت شهدای هواپیمای ایرباس خواهیم داشت، به خصوص اینکه یکی از شهدا از همکاران قدیمی ورزش جانبازان و معلولین بود.از این پس در تقویم رسمی فدراسیون جانبازان و معلولین در این روز یک برنامه‌ ویژه در آبهای خلیج فارس، خواهیم داشت.

خسروی وفا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نایب قهرمانی تیم فوتبال هفت نفره CP ایران در مسابقات جهانی، افزود: بخشی از این جلسه به گزارش عملکرد ماه گذشته اختصاص داشت که فوتبال CP ایران با نایب قهرمانی در مسابقات جهانی، سهمیه پارالمپیک لندن را کسب کرد. در بخش تیر و کمان هم عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم هشت سهمیه برای پارالمپیک 2012 را به دست آوردیم. رییس فدراسیون جانبازان و معلولین خاطرنشان کرد: یکی دیگر از کارهای هیات رییسه در این جلسه گزارش کارهای فنی در راستای بازی‌های پارالمپیک آینده بود که کمیسیون‌ها در جریان فعالیت‌های صورت گرفته در رشته‌های مختلف ورزشی قرار بگیرند.
۹ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.