لندن از مدال های المپیک 2012 رونمایی کرد

لندن از مدال های المپیک 2012 رونمایی کرد
کمیته اجرائی بازیهای المپیک 2012 لندن از مدال هایی که بهترین ورزشکاران جهان تلاش خواهند کرد تا در بازی های المپیک سال آینده از آن خود کنند رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ این مدال توسط سپاستین کو ، رئیس کمیته اجرائی بازی ها در مراسم ویژه ای با حضور روگ در میدان تاریخی ترافالکا لندن رونمایی شد.

در این مراسم که به مناسبت یک سال مانده تا المپیک 2012 لندن برگزار گردید ، مدال های طلا و نقره و برنز که همه بوسیله هنرمند بریتانیایی ، دیوید واتکینز طراحی گردید. هر کدام از این مدال ها دارای قطر 85 میلی متر و ضخامت 6 میلیمتر و وزنی بین 375 تا 400 گرم می باشند.

بر اساس این گزارش : روی مدال ها طرح های سنتی از الهه پیروزی یونان ، نایک و پله پارتئون بعنوان ورودی به شهر میزبان بصورت انتزاعی با لوگوی المپیک لندن در مرکز آن بعنوان استعاره ای از یک شهر مدرن ترکیب شد. طراحی همچنین در برگیرنده یک نوار نشان دهنده رودخانه تامز لندن و یک الگوی به هم پیوسته ای که از مرکز می تابد و احساس برتری و توسعه را به ورزشکار الغا می کند می باشد.

شایان ذکر است : در المپیک سال آینده 2100 مدال در طول 302 جشن پیروزی به برندگان اهدا خواهد شد و نوع ورزش و نظم ورزشکاران مدال برنده نیز روی لبه هر مدال حکاکی خواهد گردید.
۸ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.